براری سرمربی جدید تیم ملی وزنه برداری / علی حسینی ماندگار شد، قهرمان آسیا اضافه شد


ساعت: 11:06
تاریخ انتشار: 1401/04/05
کد خبر: 1878658

تصمیم جدید فدراسبون برای تیم ملی؛ کادر فنی کامل است

فدراسیون وزنه برداری بر سر انتخاب مربی محمدرضا براری قهرمان سابق تیم ملی به اجماع رسید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ پس از حضور سجاد انوشیروانی به عنوان سرپرست فدراسیون وزنه برداری، بحث تغییرات در ترکیب فنی وزنه برداری در اولویت قرار گرفت. در پی اعتصاب وزنه برداران در اعتراض به شرایط اردویی، علی مرادی، رئیس سابق و غیرقانونی فدراسیون، محمدحسین برخا، سرمربی تیم ملی را برکنار کرد. آنچه مرادی معتقد بود این بود که در اعتصاب پشت وزنه برداران ایستاد و از منافع فدراسیون دفاع نکرد. به خصوص پس از انتقاد برخواه از وزنه برداران حفاظتی و فدراسیون در مصاحبه های پس از این اتفاق.

در پی اخراج برخا، علی مرادی با حکمی عجیب سعید علی حسینی سرمربی تیم وزنه برداری جوانان را ارتقا داد و قراردادی غریبه را به عنوان سرمربی تیم ملی وزنه برداری انتخاب کرد و جایگزین محمدحسین برخا شد.

هرچند دولت مرادی عجله داشت و طبق قانون از فدراسیون اخراج شد اما علی حسینی در حال حاضر به دلیل تصمیم مرادی سرمربی تیم ملی است. علی حسینی در نیم و نیم اردوی ناکام گیلان حضور نداشت اما به نظر می رسد با توجه به شرایط فعلی فدراسیون وزنه برداری تصمیمی برای تغییر سمت سرمربیگری نداشته است.

سجاد انوشیروانی رئیس فدراسیون وزنه برداری امروز تلویحا از ادامه حضور علی حسینی به عنوان سرمربی تیم ملی صحبت کرد و گفت: سعید علی حسینی به کار خود ادامه خواهد داد.

این در حالی است که طبق اعلام فدراسیون برخی از مربیان باید در کنار علی حسینی باشند. انوشیروانی در این خصوص گفت: برای انتخاب مربی با دوستان مشورت می کنیم و سپس نتیجه را اعلام می کنیم.

ظاهرا فدراسیون بر سر انتخاب محمدرضا براری مربی، قهرمان سابق تیم ملی به اجماع رسیده است. براری سال ها در اردوی تیم ملی وزنه برداری حضور داشت و در سنگین وزن وزنه زد. او طی سال‌ها مدال برنز مسابقات جهانی لهستان در سال 2013 و مدال طلای مسابقات قهرمانی آسیا در سال 2016 در تاشکند را کسب کرد. او همچنین در المپیک 2016 ریو ششم شد.

حضور براری با این رکورد قابل قبول و از همه مهمتر ارتباط نزدیک او با وزنه برداران تیم ملی قطعا مفید خواهد بود. با شروع اردوی ملی وزنه برداری، براری به زودی به اردوی تیم ملی اضافه می شود تا کار مربیگری خود را آغاز کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید