برای ارتش اسرائیل در مرز سوریه و لبنان پس از حمله به اربیل آماده باشید

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ روزنامه الشرق الاوسط به نقل از مقامات امنیتی انگلیسی در تل آویو در گزارشی که روز جمعه به زبان انگلیسی منتشر شد، اعلام کرد که ارتش رژیم صهیونیستی از ترس انتقام از سوی ایران در مرز سوریه و لبنان آماده است.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از الشرق الاوسط، ایران با بر عهده گرفتن مسئولیت حمله به “تاسیسات اسرائیل” در اربیل با 12 موشک بالستیک، گامی بسیار تحریک آمیز برداشته است.

بر اساس این گزارش، رژیم صهیونیستی همچنین در مقر دیپلماتیک خود در جمهوری آذربایجان، همسایه شمالی ایران، اعلام آمادگی کرده است.


14001228000020 Test PhotoL خبر خاکستری

شرق الاوسط می گوید: «منابع اسرائیلی هشدارهای آمریکا مبنی بر اینکه بمباران ایران در ماه آوریل علیه مدارس اسرائیل بوده را محکوم کرده و هشدار داده اند که این اقدام تنها ضرر بیشتری از فایده دارد.» (عکس بالا)

مشخص نیست که منظور الشارک الاوسط از «بمباران ایران در ماه آوریل» چیست، زیرا آوریل امسال هنوز آغاز نشده است و ایران در آوریل گذشته به تأسیسات آموزشی اسرائیل که آمریکایی‌ها آن را کشف کردند، حمله نکرد.

اما اگر «آوریل» از این عبارت حذف شود، می‌توان گفت به حمله موشکی اخیر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به دو مرکز آموزشی موساد در اربیل اشاره دارد. پس از این حمله، چندین مقام آمریکایی اعتراف کردند که سایتی که ایران را هدف قرار داده بود توسط موساد استفاده شده است.

یکشنبه گذشته، ایران دو مرکز آموزش جاسوسی پیشرفته موساد را در شمال عراق با موشک های بالستیک هدف قرار داد.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه‌ای با اشاره به هدف قرار دادن توطئه و مرکز راهبردی شیطانی صهیونیست‌ها با اهداف و موشک‌ها، گفت: تکرار همه شرارت‌ها با پاسخ‌های سخت، قاطع و مخرب مواجه خواهد شد. .

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید