برای انتخاب عابدزاده و بیرانوند مشکل دارم. ما می خواهیم با ریاست جمهوری به قطر برویم

ساعت: 17:59
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۱۱
کد خبر: 1804888

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: فردا با تمام توان و جدیت خود بازی می کنیم زیرا می خواهیم در گروه اول باشیم و کل بازی را با امتیاز کامل پشت سر بگذاریم.

به گزارش خبرنگار ورزشی راه دانا ؛ دراگان اسکوچیچ، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در نشست خبری پیش از بازی با امارات گفت: صعود به عراق را به پایان رساندیم، اما بازیکنان باید بدانند که همیشه نماینده کشورشان هستند و امیدوارم بازی خوبی داشته باشند. مقابل امارات.» بیرانوند را فردا به خاطر کرونا و خلیل زاده به خاطر دو اخطار نخواهیم داشت. در حال حاضر 5 بازیکن غایب داریم و این 2 نفر به آنها اضافه خواهند شد. امیدوارم بتوانیم مردم ایران را خوشحال کنیم.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار دانا درباره وضعیت دروازه تیم ملی و حضور امیر عابدزاده با وجود بیش از 6 سال حضور در سمت علیرضا بیرانوند، گفت: موضوعی که مطرح کردید فقط مربوط به 6 سال اخیر نیست. بیرانوند در دوران مسئولیتم دروازه بان اصلی تیمم هم بود. هر کدام از بازیکنان را در شرایط عالی در دروازه قرار دادیم. من با این پست مشکل دارم، اما هرکدام که داخل دروازه باشد، خیالم راحت است. رقابت دوستانه ای بین آنها جریان دارد.

اسکوچیچ برای این با توجه به ظهور تیم ملی؛ آیا فردا تیم ملی را با ترکیب اصلی به میدان می فرستد یا ترکیب دیگری را می بینیم؟» تصمیم دیگری می گیرم. اما فردا با تمام قوا و جدیت بازی می کنیم چون می خواهیم در گروه اول باشیم و کل بازی را با امتیاز کامل پشت سر بگذاریم. بازیکنان هم نباید بی خیال باشند و من به عنوان سرپرست تیم در هر بازی به بازیکنان پیام می دهم و برای بازی فردا پیامم به بازیکنان این است که باید خیلی جدی بازی کنند.

آخرین حرف سرمربی تیم ملی در نشست خبری چیست؟ او گفت: بازیکنان من باید هوشیار باشند و با تمام توان بازی کنند. امیدوارم مثل بازی با عراق پایان شیرینی برای دیدار با امارات داشته باشیم و برای همه آرزوی سلامتی دارم. ما هم از بازیکنان می خواهیم با مسئولیت کامل وارد زمین شوند و سعی می کنیم بهترین عملکرد خود را ارائه دهیم و امیدوارم موضوع کرونا برنامه های ما را به هم نزند و مجبور به تغییر باشیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید