برای اولین بار عکس های جادوگر تیم ملی منتشر شد! | الف معروف الف کیست؟ + عکس

امیر اسکندری

دنیای خوب؟ آیا تاریخ را می دانید؟ رمال؟ جادوگر؟ روح درست؟ قلم ناعادلانه؟ اسم امیر اسکندری هم مهم نیست. مهم این است که امیر اسکندری یا امیرخان برای برخی اسم مستعار است و مرد مشکوک ساعت کرج اصلا امیر اسکندری نیست و نام اصلی او علی اسکندری است.

از روزی که شهاب عزیزی خادم از ثبت نام در انتخابات قبلی فدراسیون فوتبال که قرار بود در سال 1398 برگزار شود انصراف داد، زمزمه هایی مبنی بر اینکه مجوز وی در اختیار الف است و در صورت عدم اجازه، عزیزی خادم، به گوش می رسد. حق ثبت نام ندارد یک سال بعد وقتی شهاب عزیزی هادم برای شرکت در انتخابات اسفند 92 ثبت نام کرد، باز هم شایعاتی مبنی بر حضور او با مجوز الف به پای صندوق های رای به گوش می رسید و این حرف ها همیشه در قالب شایعه برای عزیزی بود. پیروزی او در انتخابات شروع به تکرار سخنان خیر دنیا، مقربین، روح حق و… کرد تا حساسیت به ماجرای او و امیر اسکندری یا همان الف. ، افزایش می یابد.

الف- و حالا او را از معروف ترین چهره فوتبال ایران می شناسند. کمتر کسی را می توان در فوتبال ایران یافت که از امیر اسکندری و معجزاتش (!) چیزی نشنیده باشد. فالگیر، شعبده باز، دعانویس یا کاتبی را باز کنید که برای خودش فالوور دارد و اکثر پیروانش اکنون در فدراسیون فوتبال پست دارند. اما امیر اسکندری یک نام مستعار است و نام واقعی مرد مشکوک و مرموز ساعت بان علی اسکندری است.

علی اسکندری همان شخصی است که شریک تجاری حمیدرضا مهرعلی و شهاب عزیزی خادم در شرکت آتیه پردازان تیوا بوده و سمت ریاست هیئت مدیره این شرکت را بر عهده دارد ( اینجا را ببینید ). روز اولی که آتیه پردازان تیوا آگهی گذاشت، فکر می کردیم علی اسکندری، شریک مهرعلی و عزیزی هادم، باید پسر امیر اسکندری باشد، اما بعداً کسانی که سابقه آشنایی با اسکندری داشتند، پیشنهاد کردند که امیر یکسان. علی اسکندری و حالا عکس های علی اسکندری شریک مهرعلی و عزیزی هادم به دست طرفداران رسیده است که ثابت می کند علی اسکندری همان امیر اسکندری است و برخلاف تصور فالوورهایش هر سال پیرتر می شود.

برخی از پیروان این مرد که متهم به جادوگری و جادوگری است و خود مدعی قدرت های ماوراء الطبیعه است، چنان منحرف و خرافاتی شده اند که ادعا می کنند سعادت دنیایشان بیش از هزار سال قدمت دارد و رشد نخواهد کرد. اصلا پیر . . این پیروان تندرو ساعت مرموز که متأسفانه در فوتبال ایران هم جایگاهی دارند، با اینکه سن این رسم را می بینند، باز هم فریب همان دروغ را می خورند و جادوگر را می ستایند. خرافات آنها را به عنوان یک انحراف از حقیقت دور کرده است.

اطلاعاتی از امیر اسکندری و پشت صحنه طلسم ها و طلسم های فوتبالی و غیر فوتبالی او به دست ما رسیده که فردا بدون تخفیف تقدیم شما عزیزان می شود. در حال حاضر این شما هستید و این هم عکس های علی اسکندری یا امیر اسکندری که دوست و شریک تجاری حمیدرضا مهرعلی و شهاب عزیزی هادم و محمود آبای، محمودرضا رضایی، میتبی هورشیدی، سید محمد جمالی، مرتضی سراج و… متعلق به مریدان و مریدان اوست. حالا راحت‌تر می‌توان فهمید که چرا شهاب عزیزی هادم سؤالات امیر اسکندری را بی‌پاسخ گذاشته و چرا مهرعلی از پاسخگویی به جای این مرد طفره می‌رود. ما کاری به دستیار رئیس فدراسیون نداریم که در کمال تعجب، اگرچه کاملاً از روابط طرفین آگاه است، اما همه اینها را دروغ می خواند، اما مشتاق شنیدن نظر آن دسته از اعضای هیئت مدیره هستیم که مدعی هستند. همکاری فدراسیون با جادوگران و جادوگران صحت ندارد. ; آیا ممکن است شهاب عزیزی هادم و مهرعلی با اسکندری شریک تجاری باشند و بعد بگویند که او را نمی شناسند یا با او ارتباطی ندارند؟ در شرکت آتیه پردازان تیوا، امیر اسکندری یا علی اسکندری رئیس هیئت مدیره است که مهرعلی و عزیزی هادم اعضای آن هستند و در واقع رئیس هیئت مدیره آن هاست.

اسناد دیگری در رسانه ها وجود دارد که ثابت می کند شهاب عزیزی هادم بیش از 17 سال است که پا جای پای اسکندری گذاشته و از کمک(!) این مرد بهره برده است!

دیدگاهتان را بنویسید