برای بازی خوب سپاهان امتیاز نمی دهند

ساعت: 19:55
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۰۲
کد خبر: 1794460

سرمربیان تیم های فوتبال پیکان و سپاهان در نشست خبری پیش از دیدار خود اظهار نظر کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سید معتبی حسینی درباره دیدار پیکان مقابل سپاهان در هفته یازدهم لیگ برتر گفت: بسیار خوشحالم که یک قسمت دیگر داشتم و حضور در شهر زیبای اصفهان باعث افتخار بود. دیدار مقابل سپاهان که تیمی قدیمی، باکیفیت و معتبر است در ورزشگاه نقش جهان بسیار سخت است. امیدوارم از دیدارهای قبلی خود درس گرفته باشیم و بازی بسیار خوبی انجام داده باشیم تا بتوانیم نقاط قوت سپاهان را مهار کنیم و با امتیاز از این دیدار برگردیم.

وی درباره غیبت های پیکان در این بازی گفت: خوشبختانه غیبت نداریم و همه بچه ها در بازی هستند.

سرمربی پیکان درباره تاثیر قهرمانی این تیم در جام حذفی کشور برای بازگرداندن شاگردانش به شرایط عادی بیان کرد: پس از دو باخت بد در قهرمانی مقابل استقلال و پرسپولیس، پیروزی در دیدار حذفی باعث بهبود روحی بچه ها شد. بازیکنانی که در لیگ کمتر بازی کردند نیز به بازی با قشقایی آمدند، اما مطمئنم تیم ما خوب است و تا جایی که می توانیم خوب هستیم.

خداحافظ: بازی خوب سپاهان مورد توجه قرار نمی گیرد

محرم نویدکیا در نشست خبری پیش از دیدار با پیکان در هفته یازدهم لیگ برتر باشگاه های کشور گفت: پیکان در 2 بازی اخیر خود شکست خورد و بازیکنان جوانی هستند که شجاعانه بازی می کنند و به محض اینکه در کارهای تهاجمی شرکت می کنند، سرمربی این تیم فلسفه خوبی برای این تیم ترسیم کرده است.

وی افزود: پیکان جوانان با استعدادی دارد که در آینده بیشتر از این تیم خواهیم شنید.

وی افزود: امیدوارم در بازی فردا خیلی خوب بازی کنیم و با وجود اینکه در بازی های قبلی خوب بازی کردیم، بازی خوب و موقعیت های زیادی نمی دهند و باید در گل و ضربه موفق باشیم. نکته ها. “

نویدکیا گفت: امیدواریم هواداران بازی خوبی را ببینند و نتیجه خوبی کسب کنند.

سرمربی سپاهان گفت: هرچند از نظر نتیجه شرایط ایده آلی نداریم اما از حمایت هواداران مان تشکر می کنم و چون بردهای زیادی داشتیم باخت های زیادی را متحمل شدیم. امیدوارم حمایت آنها ادامه داشته باشد تا بتوانیم روز به روز جلو برویم و موفق باشیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید