برای بالا رفتن از نردبان معنویت باید به روایات اهل بیت پایبند باشیم.


ساعت: 12:26
تاریخ انتشار: 1301/09/17
کد خبر: 1916557

حجت الاسلام فضلی گفت: برای بالا رفتن از نردبان معنویت باید به سیره اهل بیت پایبند باشیم چرا که حضرت زهرا(س) فرمودند: من تلاوت قرآن شما را دوست دارم، به چهره حضرت بنگرید. پیامبر (ص) و در راه خدا انفاق کنید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش جهانبین نیوز؛ حجت الاسلام والمسلمین فضلی، استاد حوزه علمیه چهارمحال و بختیاری در حاشیه مراسم تدفین پیکر مطهر شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس که ظهر امروز در حسینیه امام حسین(ع) برگزار شد، گفت: آیت الله بهاءالدینی از ولایت قمر بنی هاشم (علیه السلام) فرمودند: اهل بیت مصداق خاندان طیبه هستند، الهی هستند و حضرت زهرا علیهاالسلام شاخه اصلی این شجره در حدیث است.

وی افزود: حضرت فاطمه (س) نزد خداوند متعال از جایگاه والایی برخوردار است و احادیث فراوانی در مورد فضایل این بانوی بزرگوار از جانب خداوند متعال است.

فضلی افزود: مهریه حضرت زهرا (سلام الله علیها) یک پنجم زمین است و هر جا نشستیم و بایستیم در مال حضرت زهرا هستیم.

وی با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب گفت: مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به پیشرفت معنویت و رشد معنوی جامعه اشاره کردند، بنابراین راهی جز توسل و لمس دامان نداریم. اهل بیت (ع).

فضلی گفت: برای بالا رفتن از نردبان معنویت باید به روایات اهل بیت پایبند باشیم زیرا حضرت زهرا(س) فرمودند: من قرآن را دوست دارم، به چهره پیامبر(ص) بنگر. (ص) و در راه خدا انفاق کنید».

وی ادامه داد: این بانوی سعادتمند به این سه مناسبت بسیار توجه داشتند که حضرت زهرا سلام الله علیها به همسایگان خود و حتی کسانی که به ایشان بی احترامی می کردند توجه ویژه ای داشتند.

فضلی در پایان گفت: اگر می خواهیم اهداف والای انقلاب اسلامی را محقق کنیم باید ریسمان الهی را که اهل بیت(ع) و قرآن است لمس کنیم.

انتهای پیام/


دیدگاهتان را بنویسید