برای تکمیل فرهنگسرای و موزه دفاع مقدس مازندران باید از همه دستگاه ها استفاده شود


ساعت: 10:51
تاریخ انتشار: 1401/02/08
کد خبر: 1835021

عبدالله ملکی گفت: تمامی ادارات باید در ساخت و تکمیل فرهنگسرا و موزه حراست استان مازندران سهیم باشند و کوشا باشند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش بلاغ ، عبدالله ملکی صبح امروز در نشست هم اندیشی و بررسی امکانات شهرداری ساری برای تکمیل فرهنگسرا و موزه حفاظت مقدس استان اظهار داشت: این جلسه به منظور تسریع در این پروژه و حمایت از ساخت و ساز و محوطه سازی برگزار شد. تصمیمات خوبی گرفته شد.

وی ادامه داد: بودجه سال 1401 و اعطای وام احداث پارک توسعه پایدار و فاز 3 مرکز فرهنگی دفاع مقدس (مازندران در گذر تاریخ) نیز مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

ملکی همه ادارات باید در ساخت این مجموعه کمک کنند و گفت: امیدواریم با همکاری و هم افزایی مدیران استانی و شهرستانی در ساری شاهد کار این مجموعه در آینده نزدیک باشیم.

فرماندار ساری نیز گفت: با همدلی، همکاری و هم افزایی و استفاده از همه فرصت ها، تکمیل فرهنگسرا و موزه دفاع مقدس مازندران محقق می شود.

محمدعلی نوبت گفت: موزه دفاع مقدس یادگار و یادگار بزرگ اهل حراست است که به ما معنا می بخشد.

وی با بیان اینکه فرهنگ شهادت نقطه مقابل توسعه نیست، بر لزوم حفظ فرهنگ شهادت تاکید کرد و افزود: نظام سیاسی دارای دو بال سیاسی و اجتماعی است و فرهنگ شهادت با هر دو بال ما را به سمت توسعه سوق خواهد داد. “

نوباخت با بیان اینکه موزه آغاز تحول در روح، ذهن و جسم است، گفت: موزه در نظر دارد در این زمینه شرایط خوبی را در ساری داشته باشد.

این مسئول با اشاره به مشکلات موجود گفت: ما به دنبال تحلیل مشکلات گذشته نیستیم و هدف ایجاد شرایط بهتر برای مردم ساری با همدلی، همکاری و هم افزایی و استفاده از همه فرصت ها و اقدامات مناسب و مناسب است. راه حل مشکلات و موانع.

فرماندار ساری بر استفاده صحیح از بیت المال تاکید کرد و گفت: اجازه دخل و تصرف و سوء استفاده از بیت المال را نمی دهیم.
نوباخت با تاکید بر اینکه ارتباط با نهادها، نهادها و حوزه های مختلف باید قانونی باشد، خاطرنشان کرد: تا زمانی که همه ما منافع ملی و دیگران را بر منافع خود و حوزه فردی ترجیح ندهند، توسعه محقق نمی شود و اهداف انقلاب محقق نمی شود. حاصل شود.”

وی با تاکید بر اینکه چاپلوسی، چاپلوسی و دست بوسیدن باید برای همیشه از دستگاه ها و سازمان ها حذف شود، گفت: مدیران باید برای مردم تلاش کنند و هیچکس زیر چتر انقلاب نرود و به دنبال جذب حداکثری باشد.

فرماندار ساری با بیان اینکه هدف باید خدمت به مردم باشد، گفت: موضوع مستضعفان کلیدواژه انقلاب بود و متاسفانه از آن فاصله گرفته ایم و تجمل گرایی برخی مدیران در گذشته همخوانی ندارد. اصول انقلاب.»

وی با بیان اینکه موزه دفاع مقدس یک مبنای فرهنگی و معرفتی است، گفت: باید گام به گام و با کمک همه مدیران در دستگاه های مختلف به ویژه شورا و شهرداری و هماهنگی، هم افزایی و همدلی تلاش کنیم تا به مطلوب برسیم. شرایط، امام، شهدا و مردم را راضی کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید