برای جبران خسارت تاج باید بیشتر تلاش کنیم


ساعت: 13:10
تاریخ انتشار: 1401/01/14
کد خبر: 1819197

رئیس کمیته فنی غواصی با اشاره به برنامه های پیش رو گفت: با توجه به دو سال سختی که به دلیل محدودیت های ناشی از تاج غواصی پشت سر گذاشتیم، امسال باید برای جبران تعطیلات دو سال پیش تلاش مضاعف کنیم. “

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ امید حدیگی با اشاره به برنامه های آینده شیرجه ایران گفت: در تلاش هستیم تا بهترین نمایندگان ایران را در بازی های آسیایی و مسابقات کشورهای اسلامی به شیرجه اعزام کنیم. البته حضور در این دو رویداد نیاز به موافقت فدراسیون و کمیته ملی المپیک دارد و به همین دلیل عدد خاصی را مشخص نکرده ایم اما در ادامه تمرین، نفرات برتر به این رویدادها اعزام خواهند شد.

وی افزود: در اردیبهشت ماه میزبان مسابقات رده سنی زیر 11 سال تبریز خواهیم بود و اردوهای آماده سازی مسابقات کشوهای کشورهای اسلامی و بازی های آسیایی به صورت متمرکز بلافاصله برگزار می شود.

رئیس کمیته فنی غواصی تاکید کرد: سال گذشته با توجه به اینکه کرونا بود و فعالیت خاصی نداشتیم، تمرکز بیشتری بر روی برگزاری لیگ داشتیم و خوشبختانه در مرحله دوم لیگ غواصی روحیه ما نشان داد که هستند. به خوبی آماده. “

حدیگی ادامه داد: برای امسال برنامه‌های روتینی مانند مسابقات قهرمانی کشور و لیگ داریم، اما واقعیت این است که به خاطر تاج‌نشینی عقب هستیم و امسال باید تلاش کنیم تا رده‌های سنی را احیا کنیم و تفاوت ایجاد شده را حمایت و جبران کنیم. اعضای خوب تیم ملی بزرگسالان سال‌ها پیش به کادر مربیگری پیوستند و امسال باید یک رویکرد گرم‌کننده برای تیم‌های ملی داشته باشیم.

وی در پایان گفت: امسال باید بتوانیم اردوهایی برگزار کنیم که غواصان جدید بررسی شوند و کار ادامه پیدا کند در غیر این صورت در صورت افزایش فاصله آموزشی با مشکل مواجه خواهیم شد. با توجه به محدودیت های سخت افزاری باید در دو شهر کمپ های مستمر و متمرکز داشته باشیم. غواصی نیاز به پول و حمایت دارد. اگر امسال روی چیز جدیدی کار نکنیم، پنجره خود را از دست خواهیم داد.
انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید