برای حضور هواداران ورزشگاه باید مصوبه ای صادر شود

ساعت: 16:06
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۸/۲۸
کد خبر: 1785528

با اعلام سازمان لیگ فوتبال، ظرفیت بلیت فروشی دیدارهای استقلال و نساجی در ورزشگاه آزادی تکمیل شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران، به گفته مدیر فروش بلیت بازی های استقلال و نساجی، ظرفیت فروش بلیت 5000 نفری این دیدار تکمیل شده است. هواداران فوتبال از مراجعه به سامانه فروش بلیت و ورزشگاه آزادی خودداری کنند.

* محمودزاده: برای حضور هواداران در ورزشگاه ها باید مصوبه ای صادر شود

فریبرز محمودزاده رئیس کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ به میزبان مس رفسنجان در ورزشگاه شهید زینلی سرچشمه گفت: سازمان لیگ همچنین هیئت فوتبال استان کرمان باید ورزشگاه جایگزینی مانند ورزشگاه شهید زینلی سرچشمه را انتخاب کند. این ورزشگاه پیش از این میزبان مسابقات لیگ برتر و دسته اول بوده است و طبق استانداردها تغییراتی در ورزشگاه شهید زینعلی از جمله تغییر زمین و تغییر در رختکن و پست الزامی است. شخص خیلی مهم ما ایجاد کردیم. سعی کردیم با کمک باشگاه مس و مدیریت فوتبال منطقه این کار را انجام دهیم و ورزشگاه را برای میزبانی مسابقات آماده کنیم.

وی افزود: باید از نیروهای امنیتی و انتظامی استان کرمان تشکر کنم که از ابتدای ورود اعضای تیم فوتبال پرسپولیس از فرودگاه به هتل و از هتل تا ورزشگاه امنیت کامل برقرار است. و آرامش و حتی کادر فنی پرسپولیس هم از این اتفاق رضایت کامل داشتند.»

محمودزاده درباره حضور تماشاگران در ورزشگاه ها گفت: یک سال و نیم است که از حضور تماشاگران در ورزشگاه ها محروم هستیم و هیچکس موافق حضور نداشتن هواداران نیست اما وقتی ممنوعیت اعلام می شود، مصوبه ای صادر می شود. باید برای حضور هواداران صادر شود.» که در هفته های آینده با برگزاری جلسات هماهنگی بیشتر تلاش می کنیم که انشالله به این مهم برسیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید