برای خدمت به مردم بن بست وجود ندارد/ تشکیل 3 قرارگاه محرومیت زدایی در استان سمنان


ساعت: 11:23
تاریخ انتشار: 1301/09/24
کد خبر: 1918000

در مراسم تجلیل از شهدای رزمایش جهادی فاطمی (2) ذکر شد؛

جلسه قرارگاه سازندگی و محرومیت زدایی استان و مراسم تجلیل از جان باختگان نهضت جهادی فاطمی 2 با حضور مسئولان کشوری و استانی برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش مرات؛ نشست قرارگاه سازندگی و امداد محرومان استان و مراسم تجلیل از جان باختگان دکترین جهاد فاطمی (2) با حضور زیاد الدین حزنی معاون هماهنگ کننده قرارگاه مرکزی جهاد سازندگی و محرومیت زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سید محمد آقا میری، رئیس سازمان دامپزشکی کشور، حمید دامغانی، فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان، مدیران کل دستگاه های اجرایی، فرمانداران و فرماندهان سپاه شهرستان ها برگزار شد.


هیچ بن بست برای خدمت به مردم وجود ندارد

سردار حزنی معاون هماهنگ کننده ستاد مرکزی سازندگی و محرومیت زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، بیکاری، اعتیاد، طلاق و اقتصاد ناکارآمد را چهار معضل اصلی امروز کشور دانست و گفت: خدمت به مردم مایه خیر و برکت برای مسئولان و مسئولان است. یک تعهد است

وی افزود: هیچ بن‌بستی برای خدمت به مردم وجود ندارد و در کشور همه فرصت‌ها برای پیشرفت وجود دارد.

خزنی با بیان اینکه ارتقای خدمات در مناطق فقیرنشین باید در دستور کار همه باشد، تصریح کرد: دشمن در جنگ نرم امروز به دنبال تضعیف نظام و ایجاد تفرقه بین مردم و مسئولان است.

وی ادامه داد: کمک به مردم و داشتن مردم رمز ماندگاری، آبادانی و پیشرفت کشور است.

معاون هماهنگ کننده ستاد مرکزی جهاد سازندگی و محرومیت زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه رضایت خداوند در رضایت مردم و محرومان است، گفت: همه مشکلات کشور با ظرفیت داخلی قابل حل است و تکیه بر قدرت درونی

وی همچنین اضافه کرد: طرح های محرومیت زدایی استان باید توسط گروه های جهادی شناسایی و اعتبار اجرای آنها از سوی قرارگاه در نظر گرفته شود.

حزنی گفت: برگزاری منظم جلسات اردوهای محرومیت زدایی در شهرستان ها ضروری است.


خدمت رسانی به نیازمندان اولویت اصلی اردوگاه محرومیت زدایی است

در این دیدار حمید دامغانی فرمانده سپاه قائم آل محمد (ص) استان سمنان با بیان اینکه اولویت اصلی قرارگاه محرومیت زدایی خدمت به نیازمندان و محرومان است، گفت: یکی از مزیت های استان وجود دارد. ایجاد بازداشتگاه به ترتیب و به رهبری یک نفر مدیر می باشد

وی همچنین بیان کرد: گروه های جهادی استان هویت واقعی دارند و خدمتگزاران خالص هستند.

فرمانده قائم آل محمد (ع) استان سمنان با بیان اینکه در برخی نقاط استان به دلیل گستردگی استان میزان محرومیت دیده می شود، افزود: یکی از مشکلات اساسی استان کمبود آب است. ، و تلاش این قرارگاه اجرای پروژه های آبرسانی با تمام ظرفیت است.


راه اندازی 3 اردوگاه در استان سمنان

مهدی کشفی دبیر قرارگاه محرومیت زدایی استان نیز در این دیدار با بیان اینکه 3 اردوگاه خدمات رسان و محرومیت زدایی در استان ایجاد شده است، گفت: این اردوگاه ها در مناطق مختلف به نیازمندان خدمت رسانی خواهند کرد.

وی افزود: تشکیل 550 صندوق قرض الحسنه، اجرای 180 طرح محرومیت زدایی و اجرای طرح نصب 3 هزار پنل خورشیدی از اهم فعالیت های امسال است.


پراکندگی جمعیت در روستاها نیازمند توجه ویژه برای رفع محرومیت است

سید محمدرضا هاشمی استاندار سمنان و رئیس قرارگاه سازندگی و محرومیت زدایی استان نیز در این نشست با بیان اینکه در حوزه های مختلف در حوزه محرومیت زدایی اقدامات خوبی انجام شده است، گفت: گروه های جهادی در امر تامین پیشگام بوده اند. خدمات در همه بخش ها به ویژه در دوران کرونا.

وی افزود: امسال 65 واحد تعطیلی استان با همت کارکنان و بسیج حذف شد و یک هزار و 720 نفر به دلیل این رفع موانع مشغول به کار شدند.

استاندار سمنان با بیان اینکه پراکندگی جمعیت استان نیازمند توجه ویژه برای محرومیت زدایی است، گفت: پروژه های بزرگ آبرسانی به همت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، بسیج و آب و فاضلاب امسال در استان اجرا شده است. شرکت.

هاشمی در ادامه گفت: به تمامی دستگاه های اجرایی اعلام شد که اجرای پروژه های محرومیت زدایی به بسیج سازندگی بورلی سپرده شود.

وی تصریح کرد: مشکل اصلی ما تامین آب بنگاه های صنعتی و ایجاد شغل برای فارغ التحصیلان است و لازم است بنگاه های صنعتی به دانشگاه ها توجه کنند.

رئیس مرکز سازندگی و محرومیت زدایی استان، استان سمنان را کمترین میزان ازدواج در کشور دانست و افزود: استان سمنان از نظر زاد و ولد رتبه 27 را در کشور دارد.

وی با بیان اینکه این مشکلات توسط کانون محرومیت زدایی به طور جدی در حال بررسی و کار است، گفت: مشکلات ازدواج و باروری باید با همت مسئولان با جدیت پیگیری شود.

استاندار سمنان با قدردانی از تلاش های صورت گرفته در حوزه محرومیت زدایی گفت: حل مشکلات استان مربوط به سازمان خاصی نیست و همه مدیران جهادگر باید مانند گذشته برای رفع آن تلاش کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید