برای ساماندهی پروژه های نیمه تمام استان کوم برنامه ریزی خوبی صورت گرفته است

زمان: 09:31
تاریخ انتشار: 14/10/1400
کد خبر: 1796308

رئیس جمهور با اشاره به پروژه های نیمه تمام استان کوم گفت: برنامه ریزی های خوبی برای ساماندهی پروژه های نیمه تمام استان کوم از جمله فرودگاه انجام شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از Kum فردا آیت الله رئیسی صبح امروز در بدو ورود به قم، ضمن زیارت حرم حضرت معصومه (ع) در سخنانی گفت: با سلام و درود بر حماسه آفرینان و مردم بصیر قم، امروز روز بصیرت و میثاق با ولایت است و قم به راستی است. نماد روشنگری، تاریخ در حوزه علمیه کوم، علما و جوانان کوم نشان داده اند که همیشه چه در دوران انقلاب و چه قبل از انقلاب در خط مقدم بوده اند.
وی ادامه داد: مردم قم همواره در مبارزه با ظلم، ظلم و حمایت از انقلاب پیشگام بوده اند و امروز این توفیق است که در استان قم هستیم و به برکت نام مبارک حضرت فاطمه(س) به این سفر امیدواریم. معصومه (علیه السلام) و اخلاص مردم کوم از نظر مسائل و مشکلات استان کوم که امروزه مورد توجه همگان است، به عنوان مرکز نشر معارف دین، همه مردم جهان کوم اهمیت دارند. .
رئیسی گفت: باید به کوم توجه کرد و مشکلاتی وجود دارد که مردم را عذاب می دهد و باید این مشکلات برطرف شود.
وی افزود: قبل از سفرم تیمی از نهاد ریاست جمهوری در کوم حضور داشتند و از نزدیک در جریان امور استان قرار گرفتند و نظرات مسئولان استانی را شنیدند.
رئیس جمهور گفت: پروژه هایی مانند فرودگاه کوم باید ساماندهی شود و برنامه ها به گونه ای طراحی شود که این پروژه ها در مدت زمان کوتاهی به خوبی ساماندهی شوند.
وی افزود: بحث مسکن بخشی از برنامه های سفر است تا با استفاده از ظرفیت این مشکل حل شود، کوم به عنوان مرکزی که به 17 استان متصل است باید به عنوان یک محور مورد توجه قرار گیرد، این استان ظرفیت معدنی خوبی دارد و ظرفیت های زیادی در زمینه کار.» آنها باید استفاده شوند.
رئیسی خاطرنشان کرد: دولت در خدمت علما، وکلا و حوزه های علمیه خواهد بود.

6435b4e7 613a 4e21 a3b7 2c2dcdcd1bda خبر خاکستری

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید