برای موفقیت باید شبانه روز کار کنیم

ساعت: 23:48
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۸/۱۹
کد خبر: 1783363

کاپیتان تیم ملی فوتبال بانوان گفت: رقابت های لیگ برتر فوتبال بانوان از شنبه ۲۲ آبان ماه آغاز می شود و فکر می کنم برگزاری این مسابقات کمک زیادی به تیم ملی خواهد کرد چرا که همیشه در شرایط رقابتی هستیم. و این می تواند یک نقطه قوت برای یک تیم ملی باشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ بهناز طاهرهانی درباره اردوی تیم ملی فوتبال بانوان در کیش گفت: اردوی تیم ملی فوتبال بانوان کشورمان از 15 تا 21 آبان ماه به دلیل مشابه بودن شرایط آب و هوایی کیش با هند در این جزیره و برای بررسی نقاط قوت برگزار می شود. و نقاط ضعف شروع می شود.

وی افزود: در این اردوی یک هفته ای تمرینات را در دو نوبت صبح و بعد از ظهر زیر نظر مریم ایراندوست سرمربی تیم ملی فوتبال دنبال می کنیم. همه بچه ها سعی می کنند زیر نظر کادر فنی بهترین عملکرد را داشته باشند. مسلما برنامه های تمرینی منظم تیم ملی می تواند ما را برای حضور در مسابقات آسیایی برای بهترین شرایط آماده کند.

کاپیتان تیم ملی فوتبال بانوان افزود: با توجه به صعود تیم ملی فوتبال بانوان به جام ملت های آسیا، کار ما سخت شده است زیرا باید با ورزشکاران سرسختی رقابت کنیم. اردوهای متوالی و برنامه های منظم تمرینی نشان می دهد که توجه و حمایت لازم از تیم فوتبال بانوان وجود دارد و این برنامه می تواند تیم را به بهترین شکل و آمادگی خوبی برای حضور در بازی های آسیایی به ارمغان بیاورد. در واقع ما به خوبی می دانیم که چه رسالت و کار سختی در پیش داریم و برای موفقیت باید شبانه روز تلاش کنیم.

طاهرهانی با اشاره به مسابقات لیگ برتر گفت: رقابت های لیگ برتر بانوان از روز شنبه 22 آبان ماه آغاز می شود و فکر می کنم برگزاری این مسابقات کمک زیادی به تیم ملی خواهد کرد چرا که همیشه در شرایط مسابقه قرار داریم و که می تواند نقطه قوتی برای تیم ملی باشد.

دیدگاهتان را بنویسید