برای نیامدن سردار به تیم ملی دلتنگ نمی شویم. نامه ای به فیفا نوشتیم / منتظر تست دوم او هستیم

ساعت: 15:42
تاریخ انتشار: 14/04/1400
کد خبر: 1803047

زنیت نگران است اما آزمون می خواهد به اردوی تیم ملی بیاید

سرپرست تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: باشگاه زنیت کمی نگران تشدید مصدومیت در تست است، اگر این مصدومیت ایران باشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مضتبی هورشیدی سرپرست تیم ملی فوتبال درباره مثبت شدن تست تاج گذاری احمد نورالهی و سردار آزمون و اینکه کدام بازیکن جایگزین مهاجم تیم ملی می شود، گفت: منتظر نظر اسکوچیچ هستیم. طبق تستی که دقایقی پیش انجام دادیم، Voice ما را به سمت سرپرست تیم زنیت فرستاد. در این اطلاعیه آمده است که تیم زنیت دو روز پیش تست داده و نتیجه تست سردار مثبت است. حالا باید منتظر جواب تست امروز باشیم. اگر این تست منفی باشد طبق قوانین فیفا باید به اردوی تیم ملی بیاید و در اختیار ما قرار گیرد.

وی ادامه داد: باشگاه زنیت در صورت آمدن به ایران کمی نگران تشدید مصدومیت در تست است اما خودش با آنها صحبت کرد و گفت که زیر نظر تیم پزشکی تیم ملی و ایرانی هستم. فدراسیون فوتبال و در تهران تحت مداوا هستم.» او دوست دارد در اردوی تیم ملی باشد اما منتظر جواب آزمایش جدیدش هستیم.

سرپرست تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: از شب گذشته 2 تا 3 نامه به باشگاه زنیت ارسال کردیم که پیام سرپرست زنیت برای تست نشان می دهد که ایمیل های زیادی از سوی فدراسیون ما برای این تیم ارسال شده است. اما گفته می شود جواب تست دوم نیاز به روشن شدن دارد که اگر منفی بود می توانیم به ایران بفرستیم.

هورشیدی گفت: برای آزمون بلیت داریم. تیم زنیت و این بازیکن هم اکنون در دبی هستند. بلیط سوخت اما بعد از منفی شدن تست باز هم بلیت سردار می گیریم. اگر امروز از تست او جوابی نگیریم، به محض منفی شدن تست های بعدی، قطعا در روزهای آینده او را در تیم ملی خواهیم داشت.

وی درباره حضور لژیونرها در اردوی تیم ملی افزود: سایر بازیکنان امشب و در نهایت تا صبح فردا به جمع ما خواهند پیوست. بعد از آمدن به تهران تست تاج را انجام می دهند و سپس قرنطینه می شوند. در صورت منفی بودن آزمایشات می توانند در تمرین شرکت کنند.

سرپرست تیم ملی فوتبال کشورمان که با شبکه خبر صحبت می کرد، افزود: عاجزانه از مردم خوب ایران می خواهم پروتکل ها را رعایت کنند چرا که شرایط واقعا سخت است. ما همه روزهای سختی را پشت سر گذاشتیم و امیدواریم این ویروس شوم کشور ما و تمام دنیا را ترک کند و دیگر شاهد چنین مشکلاتی نباشیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید