برای هواداران استقلال در دربی آرزوی موفقیت دارم

تیم های فوتبال پرسپولیس و هوادر روز پنجشنبه چهارم کرداد در مرحله نیمه نهایی جام حذفی به مصاف هم رفتند که در پایان پرسپولیس با نتیجه 3 بر یک به برتری رسید و برای مصاف با استقلال تهران به فینال راه یافت.

بابک مرادی بازیکن هوادار درباره این دیدار گفت: بازی خوبی بود اما متاسفانه شکست خوردیم. ما مستحق باخت نبودیم اما اتفاقی که نباید می افتاد و من به پرسپولیس تبریک می گویم.

در پاسخ به این سوال که بیرانوند گفت ترسوها در وسط پنالتی می گیرند، آیا به شما گفت که در پایان بازی، گفت: بین دو نیمه، قبل از اینکه به زمین بیایم، به بیرانوند گفتم می خواهد وارد زمین شود. زمین و گل زدن . برای من و گلر 50-50 بود. اگر وسط نمی زدم گل می زدم. می خواستم گل دوم را بزنم اما او جلوی من پرید. می توانیم به بازی برگردیم. من شرمنده بچه های تیممان بودم. ما یک تیم فداکار، جوان و خوب داشتیم که آقای ساکت برای آن زحمت کشید.

وی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه آیا طرفدار استقلال بوده و آیا در دیدار فینال حذفی به ورزشگاه می رود، گفت: اگر ایران باشم حتما می روم. امیدوارم دربی خوبی باشد و استقلال پیروز شود.

مرادی در پاسخ به اینکه در بازی قبلی مقابل ذوب آچان خیلی زود تعویض شد، گفت: تفاوتی نداشت. در دقیقه 10 تعویض شدم که فنی نبود. در هر خانواده اتفاقاتی می افتد. آقای ساکت شبیه پدر من است. اتفاقی افتاد و ما آن را در خانواده خود حل کردیم. چیز خاصی نبود

وی در پاسخ به اینکه تیم هواداران تعویض های زودهنگام زیادی دارد، گفت: امسال دو بار برای من اتفاق افتاد که مقصر بارندگی بودم اما در بازی ذوب آخان نه تقصیری داشتم و نه فنی. . صحبت کردیم و تصمیم گرفته شد. آقای ساکت پدر ماست و امسال خیلی به ما کمک کرده است. مدیون و تشکر می کنم.

دیدگاهتان را بنویسید