برای 6 نفر از متخلفان پرونده قضایی تشکیل شده است


ساعت: 14:37
تاریخ انتشار: 14/01/12/01
کد خبر: 1809919

به دلیل عدم رعایت طرح درج قیمت تمام شده روی محصول؛

غلامرضا قائدمینی گفت: در چهارمحال و بختیاری در مجموع 6 مورد از تولیدکنندگانی که قیمت تمام شده محصولات خود را نصب نکرده بودند به زندان استانداری فرستاده شدند اما به تدریج در مرحله سوم و چهارم سیاست غنی سازی وزارت صمت و نه تا آنجا که ممکن است بروید

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ غلامرضا قائدمینی معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری در گفت و گو با جهانبین نیوز؛ وی گفت: این طرح از ششم آذرماه همزمان با سراسر کشور در این استان آغاز شد.


وی افزود: در روند اجرای این طرح به تمامی واحدهای تولیدی چالش برانگیز دستورالعمل و دستورالعمل داده شد.


معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری ادامه داد: ابتدا طرح جدی تری راه اندازی شد و برخی از قیمت ها به دلیل فشارها کنترل شد.


قائدمینی گفت: طرح درج قیمت کارخانه برای سه محصول آب معدنی، دلستر و آب میوه به تدریج رسید که در مرحله اول طرح پیشنهاد شد و در چهارمحال و بختیاری – قیمت تمام شده در این محصولات


وی گفت: برخی استان ها در درج قیمت تمام شده محصولات خود کارشکنی می کنند و این امر اعتراض تولیدکنندگان استانی را برانگیخته است.


معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری افزود: این طرح در مرحله دوم و سوم شامل قطعات یدکی، لوازم خانگی، ترشی و ترشی بود. در استان واحدهای تولیدی قطعات یدکی نتوانستند قیمت تمام شده محصول خود را نصب کنند، بنابراین پرونده تخلف یکی از این واحدها نیز روانه زندان دولتی شد.


قائدمینی گفت: در مجموع 6 پرونده در چهارمحال و بختیاری از تولیدکنندگانی که قیمت تمام شده محصولات خود را نصب نکرده بودند به زندان استانداری فرستاده شد اما به تدریج در مراحل سوم و چهارم سیاست غنی سازی وزارت صمت و تشکیل پرونده نشد. تا جایی که ممکن است.


وی تاکید کرد: در مرحله چهارم قیمت کارخانه اقلامی مانند لوازم خانگی بزرگ، کیک، بیسکویت و بیسکویت، مواد پروتئینی و فرآورده های گوشتی معرفی می شود که به تولیدکنندگان این کالاها اعلام شد و روند اجرای طرح دائما با اختلال مواجه شد.


معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری افزود: در روستاها ممکن است دو برابر شود، آنها را تعطیل می کند.


انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید