برجام نتیجه انحراف از راه شهداست/ مقاومت رمز ماندگاری انقلاب است


ساعت: 13:43
تاریخ انتشار: 14/05/12
کد خبر: 1811023

سردار سیدی یوسف مولایی با بیان اینکه بسیج در همه جا و همه چیز راهگشاست، رمز ماندگاری انقلاب اسلامی را برشمرد و گفت: پیروی از ولایت فقیه و ادامه راه شهدا رمز ماندگاری است. از انقلاب».

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش سبلان ما، سردار سیدی یوسف مولایی وارث دانشگاه افسری امام حسین (ع) صبح امروز یادواره شهدای عملیات بدر و خیبر و شهدای تیپ 37 شمال غرب و مدافعان حرم برگزار شد. استان اردبیل راز ماندگاری انقلاب اسلامی در 43 سال اخیر را بیان کرد و گفت: پیمودن راه عزت شهدا و پیروی از ولایت فقیه رمز ماندگاری انقلاب اسلامی است.

وی اقتدار کشور را نشات گرفته از مکتب و آرمان های شهدا اعلام کرد و گفت:

جانشین دانشگاه افسری امام حسین (ع) گفت: اگر از جاده اصلی و نسخه شفای شهدا فاصله بگیریم قطعا شکست می خوریم و محکوم به شکست هستیم.

مولایی در ادامه سخنان خود با یادآوری دوران دفاع مقدس گفت: بیش از 200 هزار شهید دوران جنگ، 17 هزار شهید ترور و صدها شهید مقاومت و پیروزی ملت در سال های اخیر این انقلاب را در برابر مطالبات غیرقانونی جمهوری اسلامی بیمه کرده است. ایران مخالفان را نابود کند.

وی ادامه داد: مردم ایران با پیروی از امام خود بی نظیرترین صحنه های عشق را خلق کردند و در میان سرمای زمستان و یخبندان و گرمای سوزان جنوب، عملیات غرورآفرینی چون رمضان و بیت المقدس، بدر و خیبر را انجام دادند. “

جانشین دانشگاه افسری امام حسین(ع) گفت: در جنگ نابرابری که صدام با هدایت شرق و غرب آغاز کرد، جوانان این مرز و بوم تمام معادلات و منطق جنگ را به هم ریخته اند. حضور 40 نوجوان 13 ساله (ع) یا رزمندگانی چون شاپور برزگر که به منطق عباس بن علی (ع) پرچم اسلام را برافراشتند و نگذاشتند کربلا تکرار شود.

وی به رابعین توضیح داد که هیچ انقلابی به اندازه جمهوری اسلامی ایران پایدار و ماندگار نبوده است. از انقلاب حضرت موسی (ع) تا انقلاب رسول گرامی اسلام (ص) و نهضت ائمه اطهار (علیهم السلام) همه در کمترین زمان منحرف شده اند یا قانع نشده اند.

این مدافع حرم در بخشی دیگر از سخنان خود به جبهه مقاومت نیز اشاره کرد و گفت: زمانی که دشمنان اسلام برای نابودی تمدن اسلامی داعش را به آتش کشیدند، جوانان ایران اسلامی از فرهنگ غنی عاشورا استفاده کردند. مانند شهدای دوران دفاع مقدس از سرزمین های اسلامی دفاع کردند.

وی مظلومیت شهدای مدافع حرم را یادآور شد و گفت: مدافعان حرم در میان مظلومیت خود از ایران اسلامی کیلومترها دورتر از مرزهای کشور که در داخل با خرابکاری مواجه شدند دفاع کردند تا اینکه داعش به عراق حمله کرد و به 50 کیلومتری رسید. «کشور ما نرسیده بود و حتی فراتر از آن، با نفوذ به مجلس و تیراندازی به آن، ارزش و اهمیت کار مدافعان حرم تشخیص داده نشد.

آقای مولایی به خاطرات شهید حسین همدانی از رهبران جبهه مقاومت اشاره کرد و گفت: با مقاومت مردمی.

وی به نقشه داعش اشاره کرد و گفت: راز بقای انقلاب اسلامی در هر فردی و در هر منطقه ای آشکار می شود، این سرزمین سربلند و سربلند خواهد بود چرا که بسیج راه همه جا و همه چیز است.

این یادگار جبهه مقدس دفاع و مقاومت به برجام نیز اشاره می کند و می گوید: در هشت سال گذشته تمام امور کشور حتی آب شرب ما به برجام گره خورده است در حالی که در برجام مسئولان از برجام دور شده اند. راه شهدا و تلاش برای تعظیم در برابر خواسته های دشمنان انقلاب اسلامی.

وی حضور مردم روی صحنه را بزرگترین ناکامی دشمنان انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: اگر به رمز ماندگاری جمهوری اسلامی ایران توجه کنیم هرگز طعم شکست را نخواهیم چشید و قدرت معنوی ما خواهد شد. افزایش دادن.”

مولوی در پایان سخنان خود با قرائت کلام شهید مهدی باکری گفت: شهید مهدی باکری نبرد با دشمن را نبرد حسینی توصیف می کند و معتقد است که پیروزی از آن اسلام است و این رمز بقای اسلام است. انقلاب و پاسداری مقدس

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید