برخورد با 10 تور غیرمجاز گردشگری در لرستان/ برپایی نمایشگاه صنایع دستی و سوغات


ساعت: 09:39
تاریخ انتشار: 14/05/12
کد خبر: 1810938

معاون میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان:

فلاحوند با اشاره به برگزاری 10 تور غیرمجاز گردشگری در لرستان گفت: همزمان با ایام نوروز نمایشگاه صنایع دستی و سوغات در استان برپا می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ اسکندر فلاحوند در گفت و گو با خبرنگار سفیرافلاک اظهار داشت: برنامه ریزی های لازم برای نوروز امسال انجام شده و در صورت اعلام ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی، برنامه های نوروزی بر اساس تصمیم این ستاد اجرایی می شود.

وی افزود: برنامه ریزی ها و اقدامات لازم از مدت ها قبل انجام شده است تا در صورت برقراری سفرها بتوانیم در مقاطع مختلف پذیرای مسافران نوروزی باشیم و در این زمینه آمادگی کامل داریم.

معاون میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری لرستان گفت: در صورت فراهم شدن شرایط سفر، نمایشگاه صنایع دستی و سوغات در هورم آباد، بروجرد و دورود برپا می شود که صنایع دستی استان در معرض دید مسافران قرار می گیرد. .

فلاحوند گفت: علاوه بر این، گشت و گذار در استان لرستان در دستور کار قرار دارد که نظارت بر اسکان از 25 اسفندماه آغاز می شود.

وی با اشاره به تورهای غیرمجاز گفت: امسال 10 مورد در قالب 23 برنده که اقدام به تبلیغات و انجام تورهای غیرمجاز در فضای مجازی کردند، شناسایی شد.

معاون میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری لرستان گفت: برای جلوگیری از فعالیت این تورها و حفظ وجهه فرهنگی استان و حفظ حقوق شهروندان این متخلفان به مراجع انتظامی و قضایی معرفی و پرونده آنها بررسی می شود. باش

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید