برخورد جدی با کارخانه های آرد در اولویت امروز قوه قضائیه است


ساعت: 22:45
تاریخ انتشار: 1401/02/15
کد خبر: 1836623

معاون قضایی دادگستری اردبیل گفت: با همه تجاوزات و مطامع توده‌ها مقابله می‌کنیم و اجازه نمی‌دهیم افراد خارج از شبکه و روال عادی برای ضربه زدن به سیاست‌های اقتصادی کشور و سیستم احتکار تلاش کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ جلال آفاقی قائم مقام اردبیل در گفتگو با متاسفم به لزوم عزم جدی برای مبارزه با فساد بویژه قاچاق کالا و ارز اشاره کرد و گفت: با تهدیدات اقتصادی دشمن می توانیم کار درست را انجام دهیم.

وی تامین حلال، فقرزدایی، مبارزه با مفاسد اقتصادی و جلب رضایت مردم را از دغدغه های رهبر معظم انقلاب اسلامی دانست. شهدا و امام و آرمان انقلاب اسلامی را سرکوب کرد.

آفاقی افزود: همه مسئولان و حامیان باید در کنار امید آفرینی به رفع مشکلات و نواقص توجه کرده و واقعیت ها را به درستی تبیین کنند.

وی تلاش دستگاه قضایی استان برای برخورد جدی با فساد و بستر آن را یادآور شد و گفت: با همه تجاوزات و مطامع توده ها مقابله می کنیم و اجازه نمی دهیم برخی افراد خارج از شبکه و روال عادی سیاست های اقتصادی را انباشته کنند. ضربه.

معاون وزیر دادگستری اردبیل با بیان اینکه در روزهای اخیر به طور جدی با کارخانه های آرد برخورد کرده و حتی شاهد تعطیلی برخی از نانوایی ها به دلیل تخلفات مکرر بوده ایم، خاطرنشان کرد: کسانی که به نان و غذای مردم رحم نمی کنند، هیچ ندارند. رحمت بر آنها

وی اولویت های قوه قضائیه را در برخورد با جرایم اولویت دار و برخورد با متخلفان برشمرد و گفت: اکنون زمان مبارزه با مفاسد به ویژه تخریب کنندگان اقتصادی و تلاش برای دور نگه داشتن دزدان بیت المال است. “

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید