برخورد قاطع با متخلفان و سازندگان غیر مجاز در آمل


ساعت: 12:53
تاریخ انتشار: 1401/04/04
کد خبر: 1878386

مهدی محمدی مبارزه با فساد را یکی از برنامه های مهم و اولویت دار خواند و گفت: برای صیانت از حقوق بیت المال، پیشگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز در آمل برنامه مهمی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مهدی محمدی در گفتگو با خبرنگار بلاغ; وی گفت: در سال گذشته بیش از 90 هزار پرونده توسط دادسرای شورای حل اختلاف قوه قضائیه به ثبت رسید که با تلاش همه همکاران ما رسیدگی شد اما این حجم زیاد برای افراد با فرهنگ آمل خوشایند نیست. برای صلح و آشتی

وی از مشاوره حقوقی رایگان در دادسرای امل خبر داد و گفت: عدم شفافیت موضوع قرارداد بحث های زیادی را به دنبال دارد اما اگر با مشورت حقوق پیمانکاران تایید شود و مشاوره های لازم برای هر گونه حقوقی را دریافت کنند. اقدام، تفاوت ها حداقل خواهد بود. می رسد.

دادستان آمل ادامه داد: در یک دادسرا با حضور وکلای فعال به مسائل حقوقی و مشاوره رایگان می پردازند.

وی مبارزه با فساد را یکی از برنامه های مهم و اولویت دار خواند و افزود: در صیانت از حقوق بیت المال مهم جلوگیری از توسعه غیرمجاز برنامه است که با همکاری جهاد کشاورزی برای حمایت از مردم با آن برخورد خواهیم کرد. حقوق اطالعات از قریه و صیفی جات از ولسوالی و نیز ادارات و ادارات نظارت بر پرسنل با شدت و تطبیق بیشتر.

دادستان آمل با بیان اینکه خط قرمز ما امنیت شهروندان است، گفت: ما در قبال امنیت و آرامش اجتماعی مسئول هستیم و با متخلفان، اجرای پروژه هایی مانند ظفر و غیره قاطعانه و قاطعانه برخورد می کنیم. اقدامات امنیتی خوبی انجام شده است.

وی به راه اندازی 6 اداره خدماتی در سال گذشته اشاره کرد و ادامه داد: به منظور دسترسی آسان مردم و افزایش سرعت و دقت رسیدگی در کمترین زمان ممکن، 6 دستگاه قضایی در سال های اخیر ایجاد و کاهش یافته است. بازدید شخصی از قوه قضائیه

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید