برخورد قاطع با ناقضان امنیتی همان چیزی است که مردم از مسئولان انتظار دارند

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دیار آفتاب؛ مهرشاد شهیدی جوان 19 ساله ای بود که چهارم آبان در شب بی قرار اراک جان باخت. وی که سابقه حضور در فعالیت های فرهنگی را نیز داشت، متأسفانه در جنگ شناختی دشمن تحت تأثیر دروغ های امپراطوری رسانه ای غرب قرار گرفت و در این اغتشاشات در میان جمعیت اندکی از جوانان حضور داشت.

اما نگاه عمیق به این موضوع، نکات مهمی را روشن می کند که مهم ترین آنها نشاطی به همه جوانان پرشور ایران زمین است که گاه در تندباد دروغ و بمباران رسانه ای دشمنان به ویژه در فضا گرفتار می شوند و احساسات پاکشان در مسیری پر از ضرر و زیان می گذرد، شاید برای آنها قلب ایران اسلامی همین باشد.

در دنیای امروز به گفته کارشناسان مهم ترین و کاربردی ترین سلاح در جنگ را می توان رسانه ها و شبکه های اجتماعی دانست که وقتی جنگ شناختی مؤثر می شود، چنان تأثیر روانی و در اصطلاح کنترل ذهن دارد که درک و واکنش عادی را مختل می کند. به حوادث .

اما سوء استفاده دشمن از جان باختن جوانان ایرانی نشان می دهد که آنها از این اتفاقات خوشحال هستند و برخلاف آنچه به دروغ ادعا می کنند، هیجان زده هستند، همانطور که در موارد مرگ خانم مهسا امینی و دیگر جوانانی که در این حادثه جان خود را از دست دادند. روزها کمترین اثری از غم و اندوه نیست و غم در آنها نمایان نبود و این بهانه را فقط برای تحریک جامعه به ویژه جوانان به کار می بردند.

در هنگام درگذشت مهرشاد شهیدی عده ای در مراسم تشییع و در هفتمین روز درگذشت وی با هیجان و تشویق، کف زدند و حجاب خود را برداشتند. این افراد باید به این سوال پاسخ دهند که آیا این راه ابراز همدردی است یا این افراد حاضرند برای رسیدن به اهداف شوم خود دست به هر کاری بزنند؟

امروز در آستانه چهلمین روز از درگذشت مهرشاد شهیدی، توپخانه امپراتوری رسانه ای دروغ دشمن فعال شده و برخی مزدوران داخلی نیز با انتشار فراخوان و دعوت از مردم با اقدامات ساختارشکنانه بدنبال هتک حرمت جدید هستند.

از رسانه های غربی و مزدورانی که سیاست ماکیاولیستی در مقابل خود دارند، انتظاری نیست، اما بحث امروز مسئولان این است که چرا نسبت به چهلمین سالگرد مهرشاد شهیدی نژاد و فراخوان های تخریبی منفعل عمل می کنند؟ آیا تجربه تشییع و بی احترامی به شهدا و زیر سوال بردن ارزش های اسلامی را فراموش کرده اند؟ امروز مردم و دلسوزان انقلاب اسلامی از مسئولان انتظار دارند با متخلفان امنیت برخورد قاطع کنند زیرا مماشات خیانت است.

اما مهرشاد شهیدی عزیز و همه نوجوانان و جوانان ایران زمین فرزندان این سرزمین مقدس هستند و نهادهای فرهنگی باید متوجه باشند که حوادث تلخ این روزها و هجمه شدید بدخواهان به افکار عمومی، اذهان و احساسات جوانان است. نتیجه انفعال و انفعال آنان در جنگ شناختی دشمن و تنها جهاد است. توضیحی است که می تواند این قشر از جوانان احساسی و متوهم را به آغوش ملت بازگرداند..

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید