برخورد قاطع قوه قضائیه با متخلفان مسکن مهر مازندران

ساعت: 13:11
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۲۶
کد خبر: 1800954

محمدصادق اکبری گفت: دستگاه قضایی استان در راستای وظایف ذاتی خود متخلفان مسکن مهر را به صورت جدی در دستور کار خود قرار داده و با قاطعیت پیگیر موضوع است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش بلاغ ، حجت الاسلام محمدصادق اکبری صبح امروز در جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان مازندران اظهار داشت: با دقت و هم افزایی کاستی های موجود چه در حوزه حقوقی و چه در سایر بخش ها شناسایی و آشکار شود.
نماینده عالی قوه قضائیه در استان با اشاره به منویات مقام معظم رهبری و تاکید ایشان بر تحکیم و اعتلای نهاد خانواده و ابراز نگرانی از کاهش نرخ زاد و ولد، گفت: افزایش انگیزه برای فرزندآوری و انجام اقدامات پیشگیرانه از سقط جنین غیرقانونی. و شناسایی مراکز غیرقانونی و برخورد قاطع با متخلفان.

رئیس شورای قضایی استان مازندران در بخشی دیگر از سخنان خود بحث اعتیاد و جرایم مواد مخدر را از دیگر محورهای این نشست عنوان کرد و گفت: حدود 70 درصد جرائم به طور مستقیم و غیرمستقیم ناشی از مواد مخدر است. اگر این آسیب برطرف شود، بسیاری از آسیب ها کاهش می یابد.

وی افزود: حدود 60 نهاد و ارگان در این زمینه مسئولیت دارند و باید دست به دست هم دهیم و برای این بلای خانمان سوز چاره ای بیندیشیم.

پرداختن به مشکلات مسکن مهر از دیگر موضوعات این نشست بود که اکبری گفت: لازم است مسئولان استانی با درایت و توجه به مشکلات اقتصادی به وجود آمده در مسکن مهر رسیدگی کنند.

رئیس قاضی مازندران افزود: دادگستری استان بر اساس وظیفه ذاتی خود با متخلفان مسکن مهر برخورد جدی کرده و موضوع را به دقت رصد می کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید