برخی از بازیکنان استقلال در سطح لیگ یک بازی می کنند

برخی از بازیکنان استقلال در سطح لیگ یک بازی می کنند

شاهین بیانی کاپیتان سابق استقلال درباره شرایط این تیم قبل از بازی با ملوان گفت: استقلال در دیدار مقابل سپاهان ضعف نشان داد و بازیکنان این تیم مثل یک تیم قهرمان بازی نمی کنند. این تیم در چین مشکل دارد و ساپینتو ثابت کرد که پس از ماه ها هنوز نمی تواند ترکیب ثابتی را برای تیمش انتخاب کند.

وی افزود: متأسفانه بازیکنانی در تیم هستند که حتی در هندبال هم ضعیف عمل می کنند و طوری بازی می کنند که پاشنه آشیل استقلال می شوند، جای تعجب است که مربی حرفه ای مثل ساپینتو متوجه این موضوع نشده باشد. به نظر من اگر استقلال با 10 بازیکن بازی کند خیلی بهتر است که چنین بازیکنی در ترکیب باشد.

بیانی در ادامه خاطرنشان کرد: مشکل استقلال مشخص است و هواداران هم می دانند که این مربی در انتخاب بازیکنان ثابت تیمش مشکل دارد و هنوز هیچ شناختی از فوتبال ایران و بازیکنان این تیم ندارد. البته برخی بازیکنان آنقدر ضعیف بازی می کنند که در سطح لیگ برتر نیستند و در سطح لیگ یک بازی می کنند. استقلال از نظر تعداد بازیکن مشکلی ندارد اما قرار است مربیانی مثل خسرو حیدری در بازی چین به ساپینتو کمک کنند.

کاپیتان سابق آبی پوشان درباره اخراج سیاوش یزدانی توسط ساپینتو گفت: مشکل استقلال با اخراج یزدانی حل نمی شود اگر یزدانی در تمرینات جدی نباشد این موضوع به سرمربی این تیم منتسب می شود. اصلاً سرمربی مشکل دارد. تعویض های اشتباهی مقابل سپاهان انجام داد، یک تعویض انجام داد که به سود حریف تمام شد تا استقلال باخت دیگری را پذیرفت.

بیانی در پایان تاکید کرد: با این روند استقلال هفته به هفته بدتر و بدتر می شود و باید منتظر ناکامی های دیگر این تیم بود. او ثابت کرده که در حد نام استقلال نیست و باید هر چه زودتر حذف شود چرا که نمی تواند به استقلال کمک کند و بر مشکلات این تیم می افزاید.

دیدگاهتان را بنویسید