برخی از مسئولان قزوین هنرمندانه صحبت می کنند اما رفتار عادی دارند

وی افزود: ما بچه ای به نام باغستان به دنیا آورده ایم و وقتی می خواهیم هزینه اش را بپردازیم فرزند خودمان نمی دانیم اما وقتی می خواهیم از این بچه سود ببریم می گوییم بچه من است.

شهروندان قزوینی از دست برخی مسئولانی که حرفه ای حرف می زنند اما عام عمل می کنند خسته شده اند

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین تصریح کرد: شهروندان قزوینی از حرف های حرفه ای اما کارهای معمولی مسئولان خسته شده اند.

وی گفت: با توجه به شرایط حاکم بر بازار سنتی قزوین، در کمیسیون خدمات شهری شورای شهر قزوین از حدود 21 نهاد و سازمان مرتبط با بازار دعوت شد و از آنها خواستیم طرح جامع ساماندهی بازار سنتی قزوین را پیشنهاد دهند.

فرمانی گفت: در سال گذشته سه آتش سوزی در بازار سنتی قزوین داشته ایم. مدیریت شهری علاوه بر حفظ محیط شهری، وظیفه دارد امنیت و آسایش افرادی را که شغل خود را به دست و اختیارات مدیران شهری واگذار می کنند، حفظ کند.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده برای جلوگیری از خطرات احتمالی در صورت آتش سوزی در بازار قزوین، خاطرنشان کرد: شورای شهر بودجه ویژه ای را برای احداث ایستگاه آتش نشانی در بازار سنتی تصویب کرده است.

فرمانی تاکید کرد: ما مسئولیت پیشبرد امور را با تعامل بر عهده گرفته ایم و نیامده ایم باری را بر دوش مردم بگذاریم، نتیجه تصمیمات باید خدمت به مردم باشد. تصمیمی که منجر به انسداد کار مردم می شود، ظلم است.

این مسئول گفت: در کشوری به نام ایران اسلامی با این سابقه تاریخی چندین شهر داریم که می توانند به پایگاه گردشگری در دنیا تبدیل شوند. با استفاده درست از این ظرفیت دیگر نیازی به نفت نخواهیم داشت.

وی با اشاره به ظرفیت عظیم گردشگری در استان قزوین تاکید کرد: قطعا قزوین یکی از شهرهایی است که می تواند برای گردشگری اقتصادی در اولویت قرار گیرد.

فرمانی خاطرنشان کرد: ما نماینده مردم هستیم و به رهبری امام حسین (ع) می جنگیم. لذا به عنوان نماینده مردم شهر قزوین عاجزانه از وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی تقاضا دارم به موضوع ساماندهی میراث فرهنگی و بناهای تاریخی استان توجه ویژه داشته باشد چرا که متاسفانه در حال حاضر فرهنگیان میراثی که باید برای ما ثروت اجتماعی باشد، مشکل ساز شد، اجتماعی شد.

وی در پایان تصریح کرد: در جایگاه خود اگر احساس کنم اشتباهی صورت گرفته منتقد جدی می شوم و اگر دیدم حقی تضییع می شود از آن دفاع می کنم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید