برخی از کشتی گیران قزاقستان انتظارات را برآورده نکردند/ سطح پایین مبارزه برای جام تورلیخانف کم اما کیفیت بالا


ساعت: 18:10
تاریخ انتشار: 1401/03/15
کد خبر: 1843789

حضور در مسابقات در چرخه انتخاب بسیار مهم است

مربی تیم ملی کشتی فرنگی با اشاره به سطح کیفی بالای مسابقات تورلیخانف گفت: برخی از کشتی گیران در قزاقستان انتظارات را برآورده نکردند اما در مجموع عملکرد تیم راضی کننده بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از روابط عمومی، رسول جزینی مربی تیم ملی کشتی فرنگی گفت: شاید سطح مسابقات خیلی بالا نبوده باشد اما از نظر کیفی به هر قیمتی شده برخی از کشتی گیران سرشناس این شرکت هستند. فدراسیون کشتی و بردهای کودکان در مسابقات قزاقستان ارزشمند بود.

جزینی با بیان اینکه کادر فنی تیم در این مسابقات با اهداف مختلفی شرکت کرده است، افزود: مهمترین هدف ما بررسی آمادگی جسمانی رزمی کارانی بود که چندین ماه است نجنگیده اند.

مربی تیم ملی کشتی فرنگی با ابراز خرسندی از عملکرد این تیم خاطرنشان کرد: عملکرد تیم خوب بود اما برخی از بچه ها انتظارات را برآورده نکردند اما در مجموع تیم حداقل برد را به دست آورد.

جزینی با اشاره به نقش مسابقات در چرخه انتخابی تاکید کرد: شرکت در مسابقات در چرخه انتخابی بسیار مهم است، در قزاقستان چند نفر از بچه ها جنگیدند و در مبارزه با کشتی گیران خارجی نیز مورد آزمایش قرار گرفتند.

وی در پایان گفت: با جمع بندی انجام شده توسط آقای بنا و کادر فنی، نفرات منتخب و حضور در سایر مسابقات با توجه به چرخه انتخابی مشخص خواهند شد.
انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید