بردیف مرا تشویق کرد که شرکت کنم


ساعت: 14:05
تاریخ انتشار: 05/08/1401
کد خبر: 1886577

ستاره جدید عراقی تیم تراکتورسازی از نقش پررنگ قربان بردف و سردار آزمون در انتقالش به پرطرفدارترین تیم فوتبال کشور می گوید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش آنای، صفا هادی ستاره عراقی تیم تراکتورسازی که یکی از خریدهای پرطرفدار این تیم در نقل و انتقالات است، در اولین مصاحبه خود پس از پیوستن به شاگردان قربان بردیف از نقش شجاعانه این سرمربی صحبت کرد. و سردار آزمون مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان که انتقالش به پرطرفدارترین تیم آسیا می گوید:

تراکتورسازی تیم بزرگی در ایران و آسیاست، وقتی به من پیشنهاد دادند خوشحال شدم. البته در چهار سال گذشته بارها تیم های ایرانی به من پیشنهاد داده اند اما وقتی مدیر برنامه هایم پیشنهاد تراکتور را با من در میان گذاشت و متوجه شدم سرمربی این تیم “کربان بردیف” است، تشویق شدم تا حضور در تراکتور بردیف در گذشته به من کمک کرده و حتی می توانم بگویم او به من فوتبال یاد داد.

همه می دانند که سردار آزمون دوست صمیمی من است و به من کمک کرد تا در تراکتور باشم. معتقدم سردار با تشویق من برای آمدن به تراکتور می خواست به هواداران این تیم کمک کند، سردار انسان پاک و صادقی است. با کرار جاسم و بشار رسن هم مشورت کردم تا به تراکتور بیایم.

تراکتورسازی هواداران زیادی دارد و آنها به طرز باورنکردنی از من در شبکه های اجتماعی حمایت می کنند و این کار را دشوار می کند زیرا باید 100 درصد کار کنم. به هواداران تراکتورسازی احترام می گذارم و می خواهم همیشه شاد باشند.»

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید