برد امروز ارزشمند و سخت بود/ تصمیم داریم هندبال بانوان را به مقر بفرستیم


ساعت: 18:40
تاریخ انتشار: 1401/01/08
کد خبر: 1818263

وزیر ورزش و جوانان به احتمال اعزام تیم هندبال بانوان به بازی های آسیایی 2022 واکنش نشان داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حمید سجادی در حاشیه بازدید از آخرین روز از مسابقات هندبال ساحلی قهرمانی آسیا در تهران، ضمن تبریک آغاز سال جدید و موفقیت این رشته ورزشی در روزهای ابتدایی سال 1401، گفت: خسته می شوید. برنامه ریزی برای میزبانی مناسب این مسابقات از اسفندماه با همکاری شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی و مجموعه انقلاب آغاز شد. همانطور که می بینید، محل برگزاری تغییر کرده است. این مسابقات قرار بود در جزیره کیش برگزار شود که بنا به دلایلی میزبانی را در تهران انتخاب کردند.

وی افزود: در این مسابقات 12 تیم حضور داشتند. به گفته کارشناسان، برد امروز ارزشمند و البته سخت بود. قطر در زمینه هندبال کارهای اساسی انجام داده و در این زمینه در آسیا حرفی برای گفتن دارد و روی برنامه کار می کند. به هر حال برد امروز شیرین بود که آسان نبود.

وزیر ورزش هرچند خسته نباشید به اعضای تیم های قایقرانی، دوچرخه سواری، ویلچر و بسکتبال گفت: در دو هفته اخیر شانس حضور بانوان هندبال در بازی های آسیایی 2022 هانگژو افزایش یافته است. موفقیت اخیر دختران هندبال چنین تصمیماتی در ستاد بازی های آسیایی گرفته می شود و ما به نظر ستاد بازی ها احترام می گذاریم.

دیدگاهتان را بنویسید