بررسی تخصصی نیازهای خانواده های زندانیان استان یزد ضروری است

ساعت: 15:43
تاریخ انتشار: 14/15/1400
کد خبر: 1790047

سردار پورشمسی در دیدار با مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان استان یزد از آمادگی سپاه برای حمایت و رسیدگی به خانواده های زندانیان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش یزدرسا ، سردار رضا پورشمسی فرمانده سپاه الغدیر استان یزد در دیدار با مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان استان یزد از آمادگی سپاه برای حمایت و رسیدگی به خانواده های زندانیان خبر داد و گفت: کنگره چهار هزار نفری. شهدا در سال گذشته فرصت های بسیار قدرتمندی را برای بسیج در اقشار مختلف به خوبی نشان داد که می توان از آنها برای رسیدگی به خانواده های زندانیان استفاده کرد.


پورشمسی بیان کرد: سپاه الغدیر در راستای اقدامات حمایتی و سازنده خود در بسیاری از حوزه ها و موضوعات از جمله طرح اطعام 10 هزار ایتام، 650 طرح محرومیت زدایی روستا و … تعهدات بسیاری را انجام داده است تا همه توانمندی ها و گروه های جهادی را داشته باشند. کل استان بر دوش تعهدات است.

وی با بیان لزوم و اهمیت ایجاد اشتغال برای خانواده زندانیان گفت: 16 کارگاه برای ایجاد اشتغال در استان راه اندازی می شود که خانواده های زندانیان بتوانند در این کارگاه ها فعالیت کنند. ضمناً می توان فضای لازم را برای ایجاد کارگاه اشتغال در اختیار انجمن قرار داد.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد تاکید کرد: باید ابتدا بازرسی کارشناسی و همه جانبه از منازل «خانواده‌های زندانیان» انجام شود تا مشکلات و نیازهای آنان فهرست شود. برگزاری جلسات تخصصی.

پورشمسی با اشاره به برگزاری کنگره هزار دانش آموز شهید در استان گفت: از جمله برنامه های این طرح توزیع بسته های لوازم التحریر بین خانواده های نیازمند است که در این کنگره به خانواده های زندانیان توجه ویژه خواهد شد.

وی افزود: رویه سپاه در زمینه فرهنگ سازی و اقدامات حمایتی به گونه ای است که با فرهنگ سازی و تکیه بر توان انسانی برنامه های خود را اجرا می کند و از این رو در راستای برنامه های حمایت از خانواده های زندانیان می توان به ظرفیت های مردمی پرداخت. استفاده می شود و از بسیج استفاده می کند، زیرا هر زمان خود مردم اقدام کنند، نتایج بهتری حاصل می شود.

دیدگاهتان را بنویسید