بررسی “توانایی” اسکوچیچ؛ ایران در جام جهانی حرفی برای گفتن دارد؟!

در حال مشاهده

تیم ملی فوتبال ایران که در هفته های اخیر با هدایت دراگان اسکوچیچ زودتر به جام جهانی صعود کرده بود، در دیدار مقابل کره جنوبی نشان داد که در جام جهانی 2022 تیمی برابر قطر نیست.

پس از این شکست نظرات مختلفی درباره تیم ملی و عملکرد آن منتشر شد که بیشتر آن انتقادات به کادر فنی به رهبری دراگان اسکاچ سرمربی تیم ملی بود.

اگرچه انتقاداتی به عملکرد برخی بازیکنان وجود داشت، اما بیشترین ضعف از سوی سرمربی تیم ملی بود که در مورد دلایل دعوت برخی بازیکنان و بازی برای چند بازیکن تردید داشت.

اسکوچیچ که در دیدارهای قبلی تیم کشتی را به میدان فرستاده بود در دیداری که باید برای ایران پیروز می شد تا به رکورد شکست ناپذیری خود مقابل کره جنوبی ادامه دهد، با انتخاب ترکیبی انتقادی و برنامه ریزی نشده و تزریق ملی به ملی پوشان این تیم را شکست داد. با کره جنوبی برابری کرد تا برتری خود را از دست بدهد.

تیمی که اسکوچیچ به میدان فرستاد با اینکه سه بازیکن کلیدی خود را در اختیار نداشت اما در دیدار مقابل کره جنوبی تعدادی از بازیکنان کلیدی خود را نداشت اما عملکرد غیرعادی و قدرتمندی داشت و چند سال بعد توانست ایران را شکست دهد.

با این شکست و نحوه بازی تیم ملی، ابهامات بر سر ادامه همکاری اسکوچیچ با تیم ملی آغاز شد و بسیاری از منتقدان گفتند که او گزینه مناسبی برای حضور تیم ملی در جام جهانی نیست و فدراسیون فوتبال باید به این موضوع فکر کند. تغییر کادر فنی.

دیدار مقابل لبنان که 9 فروردین در مشهد برگزار می شود به روشن شدن برخی ابهامات کمک می کند اما به نظر می رسد همین بازی با کره جنوبی نشان داد که این تیم با این کیفیت به جام جهانی راه پیدا نمی کند و حتما باید به جام جهانی صعود کند. درسته. .

دیدگاهتان را بنویسید