بررسی جزئیات طرح ساماندهی به کارگیری کارکنان دولت در مجلس به پایان رسید

بررسی جزئیات طرح ساماندهی به کارگیری کارکنان دولت در مجلس به پایان رسید

نایب رئیس کمیته اجتماعی شورای اسلامی از اتمام بررسی جزئیات طرح ساماندهی جذب کارکنان دولت در آینده نزدیک خبر داد و تاکید کرد: کمیته تمام تلاش خود را برای ارائه این طرح به صحن علنی می کند. مجلس و در اسرع وقت تصویب شود.

اما اسماعیلی درباره آخرین وضعیت طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت گفت: کمیسیون اجتماعی مسئولیت جدی این طرح را برعهده دارد و جلسات کارشناسی کمیسیون کارشناسی برای بررسی جزئیات این طرح به طور مرتب و در روز سه شنبه برای این طرح برگزار می شود. خلاصه نهایی این طرح در کمیته اجتماعی مطرح خواهد شد.

نماینده مردم گرامی در مجلس نیز گفت: با توجه به اینکه تقاضای عمومی برای تصویب این طرح زیاد است، تمام تلاش خود را می کنیم تا این طرح در اسرع وقت به صحن علنی مجلس ارائه شود.

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی شورای اسلامی با بیان اینکه بررسی های این طرح در این کمیسیون رو به اتمام است و به زودی به مجلس ارائه می شود، تصریح کرد: حذف بنگاه های واسطه و تامین امنیت شغلی برای همه کارکنان کشوری است. مهمترین اهداف این طرح است که از ابتدا دنبال شده است. از آنجایی که کارمندانی که قراردادهای شرکتی یا عمده دارند از امنیت شغلی خود در آینده مطمئن نیستند، این طرح امنیت شغلی را برای همه کارکنان دولت به ارمغان می آورد.

دیدگاهتان را بنویسید