بررسی قابل قبول بودن گزینه پیشنهادی وزارت آموزش و پرورش/ کمیسیون فیاضی اولویت های خود را تشریح کرد.

ساعت: 18:09
تاریخ انتشار: 1400/08/18
کد خبر: 1783038

سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس از تشکیل جلسه فوق العاده این کمیسیون با پیشنهاد وزارت آموزش و پرورش خبر داد و گفت: جلسه دیگری برای جمع بندی نظر کمیسیون تشکیل می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ رضا حاجی پور سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در تشریح جزئیات جلسه امروز (سه شنبه 18 آبان) گفت: اعضای کمیسیون با توجه به ارائه وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش صبح امروز بلافاصله دستور کار خود را تغییر دادند. آموزش و پرورش مسعود فیاضی که دو ماه و نیم پس از رای اعتماد معرفی شده بود، جلسه فوق العاده ای را برای بررسی قابل قبول بودن گزینه پیشنهادی تشکیل داد.

وی افزود: بررسی صلاحیت ها، تطبیق مدارک، سوابق و برنامه های پیشنهادی آموزشی در این جلسه مورد بحث و بررسی قرار گرفت و مسعود فیاضی فرصت آموزشی پیشنهادی چالش های وزارت آموزش و پرورش، اولویت ها و راهکارهای آن را برای اعضای کمیته تشریح کرد.

سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس گفت: اعضای این کمیته با توجه به اینکه بخش مهمی از جامعه شامل دانش آموزان و معلمان وزارت آموزش و پرورش است، نگرانی های خود را بیان کرده اند.

وی گفت: همچنین در این جلسه با توجه به مشکلات ایجاد شده پس از فوران تاج و نحوه بازگشایی مدارس، دغدغه های اعضای کمیسیون مطرح و در نهایت مقرر شد جلسه دیگری برای بررسی برنامه ها برگزار شود. وزیر پیشنهادی و جمع بندی کمیسیون نمایندگی دادگاه.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید