بررسی مشکلات فدراسیون های ورزشی در کمیته و فراکسیون ورزش مجلس


ساعت: 14:10
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۱۱
کد خبر: 1804826

مشکلات فدراسیون های ورزشی در کمیته و فراکسیون ورزش مجلس مطرح شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ کمیته ورزش و فراکسیون مجلس با حضور معاون وزیر ورزش و برخی روسای فدراسیون های ورزشی مشکلات فدراسیون ها را در آستانه لایحه بودجه سال آینده و تهیه برنامه هفتم توسعه بررسی کردند.

کمیته ورزش کمیسیون فرهنگی و فراکسیون ورزش مجلس در جلسه ای با حضور روسای فدراسیون های قایقرانی، ووشو، شطرنج و دو و میدانی و معاون وزیر ورزش و جوانان پولادگر، مشکلات فدراسیون را بررسی و برنامه ریزی کرد. اعمال خود را بهبود بخشند

در این نشست پولادگر معاون وزیر ورزش با تاکید بر لزوم حمایت از ورزش همگانی و قهرمانی سلامت جامعه گفت: حمایت از ورزش بسیاری از هزینه های درمان و سلامت جامعه را کاهش می دهد اما متاسفانه از این موضوع غافل شده ایم.

وی افزود: همچنین قانون منع به کارگیری مستمری بگیران استفاده از ظرفیت بالای افراد مجرب و توانمند در ورزش را غیرممکن کرده است و این مشکل به ویژه در حوزه ورزش نیاز به اصلاح با همکاری مجلس دارد. “

در پایان مقرر شد با پیشنهاد و راهنمایی مستقیم رئیس کمیته ورزش کمیسیون فرهنگی مجلس شورای ملی، وزارت ورزش در اسرع وقت و با جدیت اقدامات لازم را در خصوص لایحه سیستم باشگاه ها انجام دهد. این لایحه را در نظر بگیرید. .

همچنین مشکلات فدراسیون ها که در این جلسه مطرح شد باید به صورت مکتوب و با تصمیم عملیاتی دریافت و به فراکسیون گزارش شود و همچنین کارگروهی برای حل مشکل قهرمانی و ورزش همگانی و توجه در این امر حوزه کمیسیون فرهنگی تشکیل شده و پیشنهادات این کارگروه تخصصی باید در تدوین برنامه هفتم توسعه لحاظ شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید