بررسی مشکلات 40 خانواده زندانیان در دیدار مدیرکل زندانهای استان البرز


ساعت: 17:08
تاریخ انتشار: 1401/04/02
کد خبر: 1878094

مدیرکل زندانهای استان البرز در اولین روز از هفته قوه قضائیه با حضور در مسجد صاحب الزمان ولیعصر(عج) منطقه آری با 40 خانواده زندانیان این منطقه دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مدیرکل زندانهای استان البرز در اولین روز از هفته قوه قضائیه به همراه رئیس زندان فردیس، رئیس قوه قضائیه، رئیس مرکز خدمات اجتماعی و پیگیری، رئیس اداره تعاون زندانهای استان البرز بنیاد و انجمن حمایت از زندانیان فردیس در مسجد صاحب الزمان ولیعصر (عج) منطقه آری با 40 خانواده زندانیان منطقه دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار که بیش از دو ساعت به طول انجامید، مدیرکل زندانها دستوراتی برای رفع مشکلات خانواده ها صادر کرد.

علی چهارمحالی مدیرکل زندانهای استان البرز نیز در حاشیه این نشست با تاکید بر رسیدگی به مشکلات خانواده زندانیان گفت: بی توجهی به خانواده زندانیان می تواند آسیبی به خانواده زندانی که تاکنون نداشته باشد. مرتکب گناهی لازم نیست خانواده در مشکل است.

چهارمحالی افزود: نهادهای حمایتی اداره کل زندان های استان البرز با حضور و بازرسی های مستمر خود از نزدیک متوجه مشکلات خانواده زندانیان شده و خدمات قابل توجهی را در زمینه های مختلف از جمله معیشتی، قضایی، مسکن، آموزشی و … ارائه می دهند. ارائه می دهد.

مدیرکل زندان های استان البرز اشتغال زندانیان و خانواده های آنان را یکی از راه های کاهش جمعیت کیفری دانست و از همه اندیشمندان و کارآفرینان دعوت کرد طرح ها و ایده های خود را برای اشتغال و توانمندسازی زندانیان به اشتراک بگذارند. مدیریت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید