بررسی نصب کارت واکسیناسیون رانندگان تاکسی از فردا/جلوگیری از فعالیت رانندگان واکسینه نشده


ساعت: 10:58
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۱۵
کد خبر: 1805830

معاون نظارت بر امور مناطق سازمان تاکسیرانی شهر تهران از نظارت بر نصب کارت واکسن بر روی شیشه جلوی رانندگان تاکسی پایتخت خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ امیر خانجان با بیان اینکه بر اساس اطلاعیه ستاد تاج و تخت کشور و همچنین با هماهنگی وزارت کشور، رانندگان تاکسی باید برای دریافت کارت دیجیتال واکسن با کد QR به نشانی salamat.gov.ir مراجعه کنند، گفت: رانندگان می توانند به آدرس salamat.gov.ir مراجعه کنند. باید عکس کارت واکسن خود را روی شیشه جلوی تاکسی در قسمت پایین سمت راست قرار دهند.

وی گفت: از آخرین انطباق اطلاعات انجام شده در سامانه مدیریت هوشمند کرونا، مشخص شد از حدود 80 هزار راننده تاکسی در تهران، 4620 نفر هنوز واکسینه نشده اند. وی با بیان اینکه پرونده های اداری رانندگان تاکسی ادامه خواهد داشت، گفت: در غیر این صورت باید هر چه سریعتر واکسینه شوند.

معاون نظارت و امور مناطق سازمان تاکسیرانی شهر تهران با تاکید بر اینکه رانندگان تاکسی از اوایل بهمن ماه فرصت داشتند کارت واکسیناسیون خود را الصاق کنند، افزود: از اواسط بهمن ماه تمامی رانندگان تاکسی باید کارت واکسیناسیون با کد QR را نصب کنند. و در صورت عدم نصب بر روی شیشه جلوی تاکسی، عوامل نظارتی سازمان تخلف تاکسیرانی را ثبت و از فعالیت جلوگیری می کنند.

وی افزود: البته اجرای این طرح یک هفته زودتر از اجرای طرح پایه در دستور کار ناظران تاکسیرانی تهران قرار گرفت، اما از روز شنبه 18 بهمن ماه کارت واکسن راننده تاکسی به این موضوع الزامی است. از رانندگان تاکسی بدون کارت واکسیناسیون جلوگیری می کند.

انتهای پیام/

منبع: ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید