بررسی پیشنهادات پایان فصل را گذاشتم / پیشنهاد خارجی دارم; گفتن مشکلات تیم 2 ساعت طول می کشد!


ساعت: 23:14
تاریخ انتشار: 1401/03/08
کد خبر: 1842439

فوتبالیست پرسپولیس گفت: امسال مشکلات زیادی وجود داشته که اگر بخواهیم نام ببریم یکی دو ساعت زمان می برد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سیامک نعمتی پس از پیروزی 2 بر 1 مقابل شاهخودرو در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این پیروزی تقدیم به هواداران ماست. برای نایب قهرمانی به سه امتیاز نیاز داشتیم. بازی خوبی بود اما ما فقط کوارتر آخر را به حریف دادیم. این به این دلیل است که پایان فصل است. فصل بعد دوباره برای قهرمانی خواهیم جنگید.

وی در خصوص مشکلات پرسپولیس در این فصل گفت: امسال مشکلات زیادی وجود داشته که اگر بخواهیم نام ببریم یکی دو ساعت زمان می برد. فوتبال است و هزار تا، امسال هر کاری کردیم نتوانستیم قهرمان شویم. شرایط ما بعد از 5 قهرمانی سخت بود و برای کسب ششمین قهرمانی تحت فشار بودیم، از همه جا تحت فشار بودیم. امیدواریم فصل آینده برای قهرمانی بجنگیم و تیم را به زور ببندیم.

وی در خصوص وضعیت قراردادش گفت: یک بازی دیگر باقی مانده و باید بنشینیم و با باشگاه صحبت کنیم، اگر شرایط خوب باشد باعث افتخار من است که در تیم پرسپولیس بمانم و به این تیم کمک کنم.

نعمتی در خصوص شایعاتی مبنی بر پیشنهاد گل گهرسیرجان گفت: نمی دانم خبری نیست، پیشنهادی دارم نه اینکه نیست؛ پیشنهادی دارم. اما من برای پایان فصل رفتم. انتخاب اول من در ایران پرسپولیس است و در این شکی نیست. پیشنهاد خارجی هم هست اما انتخاب اول من پرسپولیس است.

بازیکن پرسپولیس درباره وضعیت قراردادش گفت: قراردادم بعد از آخرین بازی به پایان می رسد. دیگر بازی نیست.

او گفت: ننشستم با مدیریت صحبت کنم، اما فصل رو به پایان است و باید حل شود، برای من یکی دو ماه پیش بود که گفتم مسابقات تمام شده است. بعد از مسابقات صحبت کنید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید