بررسی کل طرح شهر قائمشهر پس از 32 سال/ نهضت آسفالت ادامه دارد

ساعت: 09:45
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۹/۲۵
کد خبر: 1792529

کاظم علیپور گفت: طرح جامع شهری قائم شهر پس از 32 سال با تصویب شورای عالی شهرسازی بازنگری شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از وبلاگ؛ کاظم علیپور چهارشنبه شب در جلسه شورای عالی شهرسازی که به صورت ویدئو کنفرانس با حضور دو نماینده مجلس و مدیرکل راه و شهرسازی برگزار شد، اظهار داشت: بررسی طرح جامع شهری پس از 32 سال به تصویب رسید. سال ها.

وی گفت: خوشبختانه با درایت و صیانت قوی هم نماینده حوزه انتخابیه و هم مدیرکل راه و شهرسازی مازندران، بازنگری در طرح کلی شهری به تصویب رسیده است.

شهردار قائم شهر افزود: اکنون با توجه به برنامه کلی شهری و نظر شورای شهرداری دوره ششم و شهرداری می توان با اولویت بندی اقدامات لازم برای شهر انجام داد.

این مسئول به عقب ماندگی قائم شهر در اکثر موارد شهرسازی اشاره کرد و گفت: متأسفانه قائم شهر در سرانه های سبز، بیکاری، ترافیک و مواردی از این دست عقب ماندگی های زیادی دارد که نشان از کوتاهی کارکنان در این امر است که همه مدیران جبران کنند. برای این تاخیر

علیپور با اشاره به نارضایتی عمومی شهروندان از وضعیت آسفالت معابر گفت: افزایش قیمت قیر برخی از کارها را به تعویق انداخته است اما در روزهای اخیر مردم شاهد حرکت آسفالت در سطح شهر خواهند بود که این امر باعث خواهد شد بسیاری از مشکلات را حل کند.”

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید