برق 100 دفتر پرمصرف تهران قطع شد


ساعت: 12:20
تاریخ انتشار: 1401/04/07
کد خبر: 1879243

سخنگوی صنعت برق گفت: برق حدود 100 اداره پرمصرف، دستگاه های اجرایی و NGOهای مردمی در تهران قطع شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از روابط عمومی شرکت مدیریت برق ایران، مصطفی رجبی مشهدی درباره تاثیر تغییر ساعت کاری بر مصرف برق افزود: می توانیم صرفه جویی کنیم.

وی ادامه داد: تاکنون حدود 70 درصد مسیریابی انجام شده است و قطعا تمامی این اقدامات می تواند به ما کمک کند تا در تابستان برق پایداری برای همه هموطنان داشته باشیم.

مدیرعامل شرکت مدیریت شبکه برق ایران گفت: بر اساس گزارش های سازمان هواشناسی در هفته گرمی قرار داریم و پیش بینی می شود امروز و فردا مصرف برق در کشور از 66 هزار مگاوات عبور کند.

رجبی مشهدی ضمن پیش بینی افزایش مصرف برق در این ایام از مردم خواست تا با عدم استفاده از لوازم برقی پرمصرف و تنظیم دمای کولر گازی روی 25 درجه و استفاده از کولرهای کندآبی صنعت برق را به ویژه در ساعات پیک یاری کنند.


رمزهای عبور مجاز مستثنی هستند

مدیرعامل شرکت مدیریت شبکه برق ایران درباره رمز ارز گفت: 200 مگاوات ارز رمزنگاری مجاز در کشور فعالیت می کنند که در حال حاضر طبق مقررات و محدودیت هایی که در دوره پیک بار داریم از زنجیره خارج شده اند.

وی ادامه داد: پس از رفع محدودیت ها و سپری شدن ایام پیک، مجدداً مجاز خواهند بود از شبکه برق برای بازیابی رمز عبور استفاده کنند.

بر اساس مصوبه هیأت وزیران، کلیه دستگاه‌های اجرایی، بانک‌ها، نیروهای مسلح و نهادهای عمومی موظفند مصرف برق خود را در ساعات کاری حداقل 30 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل و 60 درصد در ساعات اضافه کاری کاهش دهند. زمان کاری.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید