برنامه ای برای موفقیت در بازی های آسیایی هانگژو داریم/ برنامه تمرینی بسیار سخت و فشرده ای برای قایقرانان تهیه کرده ام.

ساعت: 14:43
تاریخ انتشار: 1300/09/16
کد خبر: 1790345

سرمربی تیم ملی قایقرانی ایران در آب های آرام گفت: قایقرانان ایرانی پتانسیل و توانایی بالایی دارند و با تلاش و افزودن مشکلات فنی به نتایج خوبی می رسیم و برای موفقیت در بازی های آسیایی هانگزو برنامه داریم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون قایقرانی، پدرو سنا روز شنبه 13 آذرماه پس از پایان همکاری به عنوان سرمربی تیم ملی آب های آرام و همزمان با حضور رئیس فدراسیون وارد ایران شد. در کنگره جهانی . . او مربی تیم ملی ژاپن در المپیک توکیو و تیم ملی برزیل در المپیک ریو بود.

سرمربی برزیلی تیم ملی آب های آرام در اولین مصاحبه خود با اشاره به آغاز همکاری با کشورمان گفت: از حضور در ایران بسیار خوشحالم. در مدت کوتاهی که اینجا بودم، به طور کلی ورزشکاران را مطالعه کردم، البته از قبل با قایقرانان ایرانی آشنا بودم. هدف فعلی ما کسب چندین مدال در بازی های آسیایی هانگژو چین در سال آینده است و پس از آن برنامه هایی برای المپیک پاریس داریم که بسیاری از آنها همزمان خواهد بود.

پدرو سنا ادامه داد: قدم به قدم جلو می رویم. در جلسه ای که با رئیس فدراسیون برگزار کردیم، درباره این موضوع صحبت کردیم تا بتوانیم در فواصل زمانی مشخص، روزانه، هفتگی و ماهانه برنامه را اجرا کنیم تا در هانگژو به نتیجه خوبی برسیم. من برنامه روزانه فعالیت های فدراسیون را ارائه کردم و با هم همکاری خواهیم کرد.

وی درباره قدرت قایقرانان ایرانی گفت: ورزشکاران ایرانی پتانسیل بالایی دارند و می توان به آنها تکیه کرد. آنها انگیزه دارند تا برای رسیدن به هدف خود تلاش کنند. کافی است تکنیک ها و سوالات فنی را به تمرینات کودکان اضافه کنید تا بهترین نتیجه را ببینید. ما در تلاش هستیم تا آنها را به اوج آمادگی برسانیم تا از تمام پتانسیل خود استفاده کنند.

پدرو در پاسخ به این سوال که چقدر ورزشکاران ایرانی را می شناسید؟ وی پاسخ داد: من قایقرانان ایرانی را در مسابقات جهانی، بازی های المپیک و مسابقات انتخابی المپیک که با ژاپن حضور داشته ام دیده ام و از توانایی های آنها کاملا آگاهم. برنامه تمرینی بسیار سخت و فشرده ای را برای ورزشکاران تدوین کرده ام، زیرا با شناختی که از ورزشکاران ایرانی در مسابقات قبلی کسب کردم، با تلاش بیشتر می توانند بسیار بهتر شوند.

وی ادامه داد: ویژگی خاص ورزشکاران ایرانی که شاید در بسیاری از کشورها وجود نداشته باشد این است که قدرت زیادی دارند و برای کسب بهترین نتایج در آب می جنگند.

سرمربی تیم ملی قایقرانی آب های آرام ایران درباره برنامه خود برای گسترش رده های سنی اصلی گفت: بالا بردن رده های سنی اصلی یکی از اهداف اصلی ماست. کار مربیگری را با آموزش اصول اولیه شروع کردم و اولین کارم در برزیل آموزش قایقرانی به نوزادان و نوجوانان بود و توسعه قایق یکی از تخصص های من است. برخی از ورزشکارانی که توسط فرزند من آموزش دیده اند اکنون در سطح جهانی و بین المللی مدال می گیرند.

پدرو سنا در پایان خاطرنشان کرد: هنوز همه ورزشکاران را ندیده ام و منتظر دیدار با آنها و آشنایی بیشتر با آنها تا شروع اردوها هستم. قرار است یک هفته اردو داشته باشیم تا بتوانم با تعداد زیادی از رقبا ملاقات کنم و در یک هفته تست انتخابی بدهم و بعد از آن دوره بهتر و بیشتر درباره تیم ایران و برنامه پیش رو صحبت کنم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید