برنامه سه امتیازی فرهاد مجیدی مشخص شد

برنامه سه امتیازی فرهاد مجیدی مشخص شد

آبی های تهرانی که تا پایان هفته نوزدهم در صدر جدول رده بندی لیگ برتر شکست نخورده اند، در حالی در هفته بیستم به مصاف تکست می روند که میزبانشان به دلیل نداشتن زمین مناسب در استان مازندران در مشهد میزبان این تیم است. شاگردان مجیدی با 47 امتیاز در صدر جدول قرار دارند و تحت هیچ شرایطی جایگاه خود را در پایان این هفته از دست نخواهند داد.

مجیدی در حال آماده سازی تیمش برای این دیدار است اما به دلایل مختلف 4 بازیکن حضور ندارند. در حالی که سیاوس یزدانی و محمدحسین مرادمند به دلیل سربازی دیگر در این تیم نیستند، ابوالفضل جلالی به دلیل مصدومیت و وریا گفوری به دلیل نظم و انضباط، کاروان استقلال را به مشهد همراهی نمی کنند.

آبی ها که بازیکن محرومی در بین اعضای خود نمی بینند تنها با این 4 غایب راهی مشهد شدند تا امروز به مصاف نساجی بروند.

فرهاد مجیدی که در آخرین دیدار با ارائه بهترین فوتبال موفق شد فجر را در تهران شکست دهد، امروز تیمش را بدون این 4 بازیکن به میدان فرستاد که بعید به نظر می رسد ترکیب تیم برنده اش را تغییر دهد.

استقلال مانند تمام دیدارهای گذشته خود از سیدحسین حسینی درون دروازه استفاده می کند و مانند دیدار قبل با دو مدافع میانی از جمله روزبه چشمی و محمد دانشگر بازی می کند. صالح حردانی در سمت راست خط دفاعی و جعفر سلمانی در سمت چپ بازی خواهند کرد.

تکلیف زوج هافبک این تیم کاملا مشخص است و مهدی مهدی پور در کنار زبیر نیک نفس برای استقلال بازی می کند و نقش بال ها را امیرحسین حسین زاده و عزیزبک امانوف بر عهده خواهند داشت. مجیدی خط حمله تیمش را تغییر نخواهد داد و به استفاده از زستد و یامگا ادامه خواهد داد. شاید این سیستم اصلی آبی در بازی امروزی باشد و در طول بازی با جابجایی افراد، تغییراتی در سیستم بازی خود ایجاد کنند.

از جمله تغییراتی که می تواند در سیستم بازی آبی ها در جریان بازی رخ دهد، هل دادن آمانوف به مرکز زمین و قرار گرفتن او در پشت مهاجم (رودی زستد) و سپس باز شدن حسین زاده و یمگا در سمت چپ زمین است. رشته. مستقیم و با فاصله کم از مهاجم نوک است.

ترکیب احتمالی استقلال مقابل نساجی در هفته بیستم لیگ برتر؛

دروازه بان؛ سید حسن حسنی

مدافعان مرکزی؛ روزبه چشمی و محمد دانشگر

مدافع راست؛ موفق باشید

مدافع چپ؛ جعفر سلمانی

هافبک ها؛ مهدی مهدی پور و زبیر نیک نفس

هافبک های کناری؛ عزیزبک امانوف و امیرحسین حسین زاده

مهاجمان؛ ژست کوین یامگا و رودی

دیدگاهتان را بنویسید