برنامه عدالت اجتماعی; اولویت مدیریت شهر تهران


ساعت: 16:25
تاریخ انتشار: 1401/01/02
کد خبر: 1817119

ناصر امانی گفت: عدالت اجتماعی در سیاست گذاری، تصمیم گیری، بودجه ریزی و اجرای طرح های عمرانی و خدماتی اولویت اول مدیریت شهری تهران است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ ناصر امانی در گفت و گو با شبکه خبری تهران نیوز گفت: یکی از رویکردهای اصلی شورا و شهرداری تهران در سیاست گذاری و اجرا، توجه به اصل مهم حرکت مبتنی بر رعایت عدالت اجتماعی است. .

وی گفت: بر این اساس مدیریت شهری در کلانشهر تهران به این مهم و اجرای این شعار بزرگ در اهداف، برنامه ها و بودجه سال 1401 پرداخته است تا منابع اعتباری و پروژه های شهری با رویکرد انصاف محوری. و توجه به مناطق ضعیف شده است.«آنها هزینه و عملکرد کمتری دارند.

یکی از اعضای شورای شهر تهران با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر تمرکز بر حفظ عدالت گفت: این اولویت در دستور کار دولت شهری پایتخت نیز قرار دارد و امیدواریم شاهد نتایج عملی و ملموس باشیم.

امانی تاکید کرد: رویکردها در این زمینه مطلوب است و اسناد، اهداف و سیاست ها به خوبی هدایت می شود و باید دید در سال 1401 عدالت اجتماعی تا چه اندازه در حوزه های مربوط به اجرا و ماموریت های کاری تجلی پیدا می کند. شورا و شهرداری

وی در بخشی دیگر از سخنان خود خدمت به مردم را موضوع اصلی شورای ششم شهر تهران خواند و افزود: البته عده ای از ابتدای دوره جدید حکمرانی شهری در سال 1394 همواره سعی در حاشیه سازی شورا داشته اند. تهران برای ما مهم است که از حاشیه سازی پرهیز کنیم و این همان اجرای شعاری است که در زمان انتخابات وعده داده بودیم با عنوان دوباره خدمت کنید، تهران سربلند است.

عضو شورای شهرداری تهران ادامه داد: به همین دلیل معتقدم مردم باید آثار و نشانه های این شعار را در واقعیت ببینند و شهر را حفظ و مدیریت کنند و وضعیت مجموعه شهر باید بسیار بهتر، رشد و توسعه یابد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید