برنامه لیگ حتی شدیدتر / تبلیغات زیست محیطی برای همه تیم ها است

ساعت: 13:16
تاریخ انتشار: 14/08/1400
کد خبر: 1780728

مشکلی با حضور تماشاگران در ورزشگاه ها نداریم

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ گفت: شاید برنامه کمی فشرده تر شود چرا که فصلی داریم که می خواهیم مسابقات را با فاصله 4-5 روز انجام دهیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سهیل مهدی رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ در خصوص اعلام زمان بازی پیکان و ذوب آهن و اینکه آیا برای به تعویق افتادن دیدار تیم ها با بازیکنان تیم فوتبال امید کشورمان باید 3 بازیکن از یک تیم دانش آموزی اعلام شود. دعوت از مهدی مهدوی کیا یا 4 بازیکن: برای تیم فوتبال امید اصلا سقفی نداریم و تیم ملی بزرگسالان است اما به دلیل اهمیت عملکرد تیم امید برای ما در این مرحله و اینکه ارائه کردیم. فضا با همکاری پیکان و ذوب آهن، دیدار این دو تیم به تعویق افتاد. . من هم از این باشگاه ها تشکر می کنم. نتیجه آرامشی که به امید دادیم این بود که تیم نتایج خوبی گرفت.

وی در خصوص تعطیلی لیگ برتر بعد از هفته چهارم گفت: مسابقات به دلیل اردوی تیم ملی و روزهای فیفا تعطیل است و پس از آن لیگ را آغاز می کنیم. پیش بینی می کردیم که نیم فصل اول بین 1 تا 5 فوریه به پایان برسد.

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ در مورد اینکه آیا پیشرفت چشمگیری در وضعیت ورزشگاه ها و چمن مصنوعی وجود دارد، گفت: صبح امروز تصویری از ورزشگاه یادواره شیراز را دیدم که پوشیده از چمن بود. آنها اقدامات لازم را برای جایگزینی و ارتقای کیفیت این چمن انجام می دهند اما دیروز از طریق سازمان لیگ با باشگاه های نساجی مس رفسنجان، فجرسپاسی و نفت مسجد سلیمان مکاتبه کردیم و از آنها خواستیم تا گزارشی از روند پیشرفت خود ارائه دهند. استادیوم های اصلی. در اسرع وقت.

مهدی افزود: زمین های فعلی که استفاده می کنیم موقتی است و امیدواریم ورزشگاه اصلی آنها هر چه زودتر وارد زنجیره مسابقه شود و شاهد ورزشگاه های باکیفیت برای تیم ها باشیم. از آنها خواستیم فورا واکنش نشان دهند و منتظر پاسخ هستیم.

وی درباره آخرین وضعیت مالکیت و نام باشگاه پدیده توضیح داد: در خصوص واگذاری سهام، اساسنامه و آنچه اکنون در اختیار سازمان لیگ است در اختیار مالک باشگاه است، اما در مورد نام باشگاه و گروهی که می خواهند ورزش کنند، طبق قانون ما نام باید از اداره کل ورزش و جوانان استان برای فعالیت های ورزشی گرفته شود. مجوز قبلی پدیده نام داشت و برای تغییر نام شهرخودرو باید از اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی مجوز بگیرند. عنوان این سند کمیسیون ماده 5 است و پس از ارائه این گواهی، نام باشگاه را تغییر داده و در مسابقات اعلام می کنیم، اما طبق آنچه دیده ایم و داریم، نام باشگاه پدیده ای است که به آن معروف است. شهر هودرو.

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ در خصوص همزمانی بازی ها گفت: شاید برنامه کمی فشرده تر شود. فصلی داریم که می خواهیم مسابقات او را با فاصله 4-5 روزه انجام دهیم اما در این مدت تیم ها باید طبق مهلت قانونی بازی کنند و وارد مسابقات شوند. اگر بخواهیم مسابقات را به 2-3 روز تقسیم کنیم، احتمالاً در پایان آن را به 2-3 روز کاهش می دهیم و لیگ ما در یک تا دو هفته اخیر به طور ناگهانی 50 روز تعطیل می شود.

مهدی افزود: فصل آینده سال جام جهانی است و باید طبق برنامه لیگ امسال را به پایان برسانیم و فصل بعد را به موقع شروع کنیم تا تیم ها با آمادگی کامل وارد مسابقات شوند و تیم های ملی آماده جام جهانی شوند. “

وی درباره آخرین وضعیت تبلیغات محیطی توضیح داد: باشگاه های کاندیدا در این زمینه با رئیس سازمان لیگ جلساتی دارند و پیگیری می کنند. اگر اتفاق جدیدی بیفتد و یک معامله تجاری جدید انجام شود، باید منافع همه توسط تیم ها در نظر گرفته شود. تبلیغات محیطی برای تمامی باشگاه های لیگ برتری و لیگ 1 است که قطعا با ضمانت توافق کرده اند و در صورت تعویض و توافق این گارانتی هر چیزی ممکن است اما از جزئیات درودگر و بهاروند مطلع هستند.

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ در خصوص حضور تماشاگران در ورزشگاه پاسخ داد: ما به عنوان برگزارکننده مسابقات از حضور تماشاگران در ورزشگاه استقبال می کنیم اما سازمان غیر فوتبالی باید مجوز را صادر کند. مدیریت بهداشت کشور باید اقدامات بهداشتی، روش های اعمال و محدودیت ها را به ما اطلاع دهد. ما مشکلی با حضور تماشاگر نداریم و تا جایی که می بینم از آن استقبال می کنیم. دلمان برای هواداران بسیار تنگ شده و دوست داریم آنها را در ورزشگاه ببینیم.

مهدی درباره اینکه آیا سازمان لیگ از شکایت باشگاه از یک بازیکن به دلیل قرارداد با باشگاه دیگر راضی است، گفت: ما از شکایت، دعوا، کسالت و این چیزها خوشحال نیستیم و در این زمینه خیالتان راحت باشد. این موارد به هیچ عنوان منبع درآمدی برای سازمان لیگ محسوب نمی شود و فکر نمی کنم هیچ قانونگذاری از جریمه شدن خوشحال شود، آیا راهنمایی و رانندگی اگر از چراغ قرمز رد شوم یا وارد ممنوعه شوم خوشحال می شود. آیا اگر برای یک پرونده به دادگاه مراجعه کنم و هزینه ابطال علامت را پرداخت کنم خوشحال خواهم شد؟

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ درباره اینکه آیا سازمان لیگ از جریمه شدن خوشحال نمی شود گفت: این جرایم بازدارنده است تا اتفاق دیگری نیفتد و اتفاق خوبی بیفتد. همه ما خوشحالیم که در یک دادخواست تخلف از جاده وجود ندارد جرایم برای عدم رعایت است.

وی در گفتگو با برنامه تهران ورزش رادیو تهران با بیان اینکه شنیده است سازمان لیگ نیمی از مبلغ شکایت را برای خودش می گیرد، گفت: فکر نمی کنم اینطور باشد اما باید موارد را ببینیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید