برنامه محرم نویدکی برای دیدار با استقلال

برنامه محرم نویدکی برای دیدار با استقلال

شاگردان محرم نویدکی پس از خروج از لیگ قهرمانان آسیا با شکست سنگین در آخرین دیدار مقابل الدحیل، به سرعت به اصفهان بازگشتند و تمرینات خود را برای آماده سازی برای ادامه لیگ بیست و یکم آغاز کردند. حتی در شرایطی که در گام اول طلایی ها باید در خانه برای استقلال بجنگند.

با توجه به نتایج سپاهان در لیگ قهرمانان آسیا و البته دیدارهای پرتنش، به احتمال زیاد تیم سپاهان مقابل استقلال با ترکیب طلایی بازی های آسیایی متفاوت خواهد بود.

در دروازه، گزینه احتمالی محرم نویدکی رشید مظاهری است تا مدافع سابق استقلال در دوئلی معتبر به مصاف تیم سابق خود می رود و عصر مهمی را در نقشه جهان رقم خواهد زد.

زوج دفاعی نژاد مهدی گلسیانی را محرم نویدکی احتمالا قلب دفاع سپاهان می داند و دانیال اسماعیلی فر و امید نورافکن هر دو جناح راست و چپ دفاع طلایی هستند.

هافبک برای نویدکی چالشی برای ترکیب با یک یا دو هافبک دفاعی است. با توجه به ادامه استراحت محمد کریمی و محرومیت او از بازی مقابل الدحیل، به نظر می رسد کریمی جوان به عنوان هافبک دفاعی در میانه میدان و در مقابل مثلث فرشاد احمدزاده، سروش رفیعی و محمدرضا حسینی به عنوان بازیکن به میدان می رود. سه مهاجم

با توجه به نیاز سپاهان به برد خانگی، نویدکی احتمالاً از زوج جذاب تیمش در خط حمله استفاده خواهد کرد و شهریار مغانلو و سجاد شهباززاده بار دیگر فرصت بازی در کنار هم را خواهند داشت و از همان ابتدا در مقابل استقلال، ماموریت خواهد بود. برای گلزنی باشد داشتن یک تیم؛ مقانلو پس از نمایشی درخشان با لباس پرسپولیس در کنار شهباززاده که به امید شبی درخشان مقابل تیم سابق امیدوار است، با انگیزه دوباره مقابل استقلال بدرخشد.

در صورت جا افتادن این ترکیب، نویدکی بازیکنانی چون عزت الله پورگز، مسعود ریگی، میلاد جهانی، جلال الدین علی محمدی، رضا میرزایی و یاسین سلمانی را روی نیمکت خواهد داشت که می توانند در طول مسابقه از آنها برای تغییر روند بازی استفاده کنند.

ترکیب احتمالی سپاهان مقابل استقلال:

محمد رشید مظاهری، محمد نژاد مهدی، گئورگی گلسیانی، دانیال اسماعیلی فر، امید نورافکن، محمد کریمی، فرشاد احمدزاده، سروش رفیعی، محمدرضا حسینی، شهریار مقانلو و سجاد شهبا

دیدگاهتان را بنویسید