برنامه های قرآنی نوروز اعلام شد


ساعت: 12:13
تاریخ انتشار: 14/12/1400
کد خبر: 1815438

شبکه قرآن و معارف زمان پخش برنامه های نوروزی به ویژه زمان تحویل سال از این شبکه را اعلام کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ ویژه برنامه سلام 29 اسفندماه از ساعت 10 الی 22 توسط گروه جلسات و مسابقات به صورت زنده از حرم رضوی با اجرای ابراهیم جاهد و با اجرای هادی صلح جو پخش می شود. در طول برنامه ارتباط مستقیم با عتبات عالیات کربلا، کوم، شیراز و سایر اماکن متبرکه برقرار خواهد شد. در این برنامه مردم سعی کرده اند در سال تحویل در حال و هوای حرم مطهر امام رضا (ع) و همچنین حرم مطهر امام حسین (ع) و سایر اماکن متبرکه باشند.

برنامه روبره گروه قرآنی شبکه از 28 اسفند لغایت 11 فروردین ماه از ساعت 24 تا 13:30 به تهیه کنندگی و اجرای مهجر عبداللهی به صورت زنده از کربلای معلی پخش می شود. همچنین سری جدید برنامه خوشبخت به ویژه نوروز ساعت 10 پخش می شود و تکرار آن از 28 اسفند لغایت 1 فروردین هر شب ساعت 21 و از 2 فروردین تا پایان نوروز هر شب پخش می شود. شب ساعت 22:00

برنامه «من بچه مسلمانم» به تهیه کنندگی گروه کودک و نوجوان شبکه ویژه نوروز هر روز از ساعت 16 پخش می شود و تکرار آن ساعت 11 روز بعد پخش می شود. سری جدید برنامه اسراء به تهیه کنندگی گروه نشست و رقابت شبکه هر شب ساعت 21 تقدیم مخاطبان شبکه به ویژه نوجوانان می شود و تکرار آن روز بعد ساعت 15 خواهد بود.

برنامه زنده رویکرد ویژه نوروز هر روز ساعت 18:30 از گروه اطلاع رسانی شبکه پخش می شود. دوره جدید برنامه مصباح که توسط گروه اطلاع رسانی شبکه ایجاد شده است، هر روز ساعت 18 به بررسی توسعه قرآن و معارف در سال گذشته می پردازد.

مستند تولید جدید گروه اطلاع رسانی زندگی مبلغان جهادگر همه روزه از ساعت 14.30 در کوچه پس کوچه ها پخش می شود. همچنین مناجات شعبانیه از کربلای معلی هر شب ساعت 23:15 و قبل از اذان صبح، برنامه مناجات خوانی از حرم مطهر حضرت معصومه (ع) پخش می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید