برنامه های مهم اقتصادی دولت نیازمند برنامه ریزی دقیق و حمایت همه جانبه است


ساعت: 15:58
تاریخ انتشار: 1401/02/16
کد خبر: 1836722

نماینده مردم بوکان در مجلس شورای اسلامی گفت: طرح حذف یارانه از دارایی های صنعتی نشان از عزم دولت برای مدیریت اقتصاد کشور دارد، هرچند این طرح به دلیل مشارکت در معیشت مردم نیازمند برنامه ریزی و حمایت دقیق است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ انور حبیب زاده در گفت و گو با اروم نیوز اظهار داشت: البته اقتصاد کشور نیازمند یک عملیات بزرگ است و همه باید از این اقدامات جسورانه حمایت کنند که در نهایت به تولید پویا و رونق اقتصادی کمک می کند.

نماینده مردم بوکان در مجلس شورای اسلامی افزود: متأسفانه امروز شاهد قاچاق گسترده کالاهای تولیدی در داخل کشور به خارج از کشور هستیم که یکی از مهم ترین نکات در برنامه جدید دولت برای پایان دادن به این پدیده شوم است. “

نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: درخشش برای اقتصاد کشور البته اگر برنامه ها به درستی اجرا شود.

حبیب زاده بیان کرد: دولت نیز موظف است قبل از اجرای یک طرح مهم ملی که مستقیماً با معیشت آنها ارتباط دارد با ملت صحبت کند و دلایل این طرح ها و اقدامات را در حین و پس از آن برای مردم توضیح دهد.

این عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: بدون شک مجلس به ویژه کمیسیون اقتصادی این طرح و اقدامات دولت را در این زمینه به طور جدی دنبال خواهد کرد و کم کاری و برنامه ریزی در این زمینه را نمی پذیرد. از مدیران این حوزه

حبیب زاده بوکانی گفت: این گونه طرح ها علاوه بر حمایت نیازمند برنامه ریزی دقیق متولیان امر است که امیدواریم این اقدامات در این زمینه انجام شده باشد که در این صورت مردم به خوبی از آن ها حمایت می کنند اما در غیر این صورت عواقب خواهد داشت. مستقیم به چشم مردم خواهد رفت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید