برنامه هدف پرواز؛ بازگشت با لبخند از قونیه


ساعت: 15:08
تاریخ ارسال: 05/12/1401
کد خبر: 1887709

مراسم اعزام تیم گل تابستانی اعزامی به بازی های همبستگی کشورهای اسلامی برگزار شد

با حضور مرتضی قربانی مراسم اعزام تیم هدف پروازی کشورمان برای حضور در پنجمین دوره بازی های همبستگی کشورهای اسلامی برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، مراسم اعزام تیم ملی هدف هوایی به پنجمین دوره بازی های همبستگی کشورهای اسلامی با حضور مرتضی قربانی رئیس فدراسیون، کبری گیاهی نایب رئیس بانوان مهدی مبینی، دبیر، ناصر رسولی، مدیرعامل سازمان تیم های ملی، احمدرضا نشست حقیقت و اعضای تیم اعزامی به این بازی ها در محل فدراسیون برگزار شد.

بابک یگانه و مرضیه پرویز نیا اعضای تیم ذوزنقه، پیام رجایی مربی تیم ذوزنقه، هنریک آواکیان مربی تیم اسکیت از جمله شرکت کنندگان بازی های همبستگی کشورهای اسلامی بودند که در این مراسم حضور داشتند.

گربانی: باید اعتماد به نفس را در جوانان ایجاد کنیم

مرتضی قربانی در ابتدای این مراسم اظهار داشت: کار با این هدف است که این منطقه در راستای رسیدن به نتیجه مطلوب حرکت کند. و نباید خودمان را در مقابل حریفان دست کم بگیریم، باید این روحیه را به جوانان ورزشکار هم تزریق کنیم.

رئیس فدراسیون تیراندازی افزود: خوشبختانه پس از چند سال موفق شدیم در مسابقات قهرمانی جوانان آسیا از محمد بیرانوند نوجوان کشورمان مدال بگیریم که اتفاق خوبی محسوب می شود.

وی تاکید کرد: مرضیه پروش نیا دختر محجبه ایرانی در این بازی ها جایگاه و منزلت یک زن مسلمان و یک دختر مسلمان مومن را به نمایش خواهد گذاشت.

مبینی: جنبش هدف پرنده در حال رشد است

مهدی مبینی دبیر فدراسیون تیراندازی نیز گفت: پس از دو سال تعطیلی با هماهنگی و برنامه ریزی کمیته فنی اردوها اردوهای هدف هوایی از سر گرفته شد و خوشبختانه تردد تیراندازان در این بخش رو به افزایش است.

وی در ادامه افزود: امیدوارم نمایندگان کشورمان در بازی های همبستگی کشورهای اسلامی بهترین نتایج را کسب کنند و دست پر به کشور بازگردند.

آواکیان: تیراندازان ما در راه رسیدن به قله هستند

هنریک آواکیان مربی تیم اسکیت کشورمان در این مراسم گفت: فرزندان ما از 200 امتیاز توانستند 197 امتیاز را کسب کنند و این نشان می دهد که تیراندازان ما در مسیر صعود قرار دارند.

وی در خصوص شرایط علی دوستی قبل از اعزام به بازی های همبستگی کشورهای اسلامی اظهار داشت: علی دوستی نسبت به 6 ماه گذشته در بهترین شرایط خود قرار دارد و در تمرینات حضور دارد. به احتمال 90 درصد در نیمه نهایی این مسابقات حضور داریم.

مربی تیم اسکیت کشورمان افزود: علی دوستی سایر تیراندازان مانیز روند صعودی را آغاز کرده اند و امیدواریم در آینده نتایج خوبی حاصل شود.

رجایی: اهداف پرواز از اسب با لبخند برمی گردند

پیام رجایی مربی تیم تراپ کشورمان نیز گفت: تمرینات خود را از هفته آخر اسفند آغاز کردیم و هر هفته 3 جلسه تمرین داشتیم.

وی در ادامه افزود: باید یادآور شوم که در رشته ما معدل نیست، بلکه رتبه ملاک کار ماست. درست است که پس از 3 سال وقفه هنوز به اوج آمادگی 3 سال قبل نرسیده ایم، اما اگر اتفاق خاصی نیفتد، این خبر خوش را به شما می گویم که اهداف هوایی بخشی از کاروان ایرانی در قونیه است که قرار است انجام شود. با لبخند به کشور برگرد ما یک تیم هماهنگ داریم و بیش از 90 درصد راه را با هم طی کرده ایم.

مربی تیم تراپ کشورمان تاکید کرد: در بخش استعدادیابی کارهای خوبی انجام شده و در حال حاضر 6 جوان تازه نفس و آماده در این رشته داریم، دو دختر و یک پسر را نیز شناسایی کرده ایم که از استعدادهای این رشته هستند. . . در پسران هم اگر حمایت بگیریم از یک دوره مسابقات جوانان آسیایی بدون مدال عبور نمی کنیم.

در پایان این مراسم، مرتضی قربانی با گشایش قرآن کریم که با سوره مبارکه مومنین همراه بود، با تلاوت آیاتی از این سوره مبارکه و آرزوی موفقیت برای نمایندگان کشورمان، این ورزشکاران را به پنجمین دوره مسابقات کشورهای اسلامی رساند. بازی های همبستگی با عبور از زیر قرآن

دیدگاهتان را بنویسید