برنج، روغن، شکر و شکر در ایستگاه های مترو توزیع می شود


ساعت: 10:53
تاریخ انتشار: 14/11/1400
کد خبر: 1807001

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران از توزیع برنج، روغن، شکر و شکر در ایستگاه های مترو خبر داد. این پروژه از 15 اسفندماه در 30 ایستگاه مترو تهران آغاز می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ دکتر ایوب فصاحت با بیان این خبر گفت: این پروژه از 15 اسفندماه در 30 ایستگاه مترو تهران آغاز می شود. وی در پاسخ به این سوال که چرا این سازمان ایستگاه های مترو را برای تامین کالاهای اساسی انتخاب کرده است، با تاکید بر سیاست شهردار تهران و کمک اعضای شورای شهر در حمایت از معیشت مردم گفت. وی افزود: به منظور کنترل و تعدیل قیمت ها در پایان سال و سپس در ماه مبارک رمضان، مستقیماً از طریق ایستگاه های مترو در اختیار مردم قرار می دهیم که با همکاری و تعامل بسیار خوب شرکتی که مدیریت می کند این کار را انجام دادیم. قطار زیر زمینی.”

رئیس سازمان میادین شهرداری تهران اعلام کرد که در ابتدای اجرای طرح حمایت از معیشت مردم، تلاش ما با کمک وزارت جهاد کشاورزی برای تامین محصولات اساسی و برنج، روغن، شکر، شکر و برخی محصولات دیگر که مردم بیشترین نیاز را دارند، افزود: ما شروع خواهیم کرد.

وی با اشاره به اینکه این پروژه از ایستگاه مترو امام خمینی (ره) آغاز می شود، گفت: معیار انتخاب و مکان یابی ایستگاه ها بر اساس رضایت طرفین است. «یک قسمت مربوط به بحث تامین و توزیع است که توسط سازمان مدیریت سایت برنامه ریزی و تعیین می شود و بخشی دیگر مربوط به شرکت مدیریت مترو است که تدابیری مانند عدم تجمیع و لزوم رعایت را در نظر گرفته است. با پروتکل های بهداشتی.”

فصاحت با اشاره به اینکه دو گروه متصدی برای اجرای این طرح در نظر گرفته شده است، گفت: یکی از فعالان اقتصادی قوی است که در حال حاضر در حوزه میوه و تره بار فعالیت می کنند، زیرا می خواهیم هر چه سریعتر این طرح را آغاز کنیم. “و کاربران جدیدی هستند که در زمان مناسب اضافه خواهند شد.”

وی درباره اقدامات انجام شده برای جلوگیری از تجمع احتمالی در تحویل اقلام اساسی در ایستگاه های مترو توضیح داد: بخشی از این موضوع مربوط به سازمان مدیریت میدانی است که با ارائه محصولات در بسته بندی سبک، برای تحویل آنها برنامه ریزی کرده ایم. به شهروندان آسان و قیمت ساده است و خلاصه سرعت پخش را داریم و قسمت مربوط به شرکت بهره برداری مترو است که با توجه به همکاری فی مابین انشاالله خواهیم داشت “پس می توانیم برای اولین بار با مدیریت هماهنگ در این حوزه شاهد گسترش کالاهای اساسی در ایستگاه های مترو باشیم.»

مدیرعامل سازمان مدیریت میدان شهرداری تهران با تاکید بر اینکه سازمان و شرکت بهره بردار مترو چشم انداز مطلوبی در اجرای طرح تامین کالاهای اساسی در ایستگاه های مترو ندارند، خاطرنشان کرد: تحویل واسطه و مستقیم ما مردم عزیز».

انتهای پیام/
منبع: همشهری آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید