برنده انتخابات فدراسیون مشخص شد

برنده انتخابات فدراسیون مشخص شد

با انتخاب نامزدهای شرکت کننده در انتخابات اتحادیه فوتبال انگلیس و کناره گیری حیدر باچاروند از نامزدها به عنوان یکی از چهره های تاثیرگذار در مجمع اتحادیه فوتبال، اکنون پیش بینی نتایج این انتخابات اتحادیه فوتبال در ماه سپتامبر دشوارتر شده است.

علی فطول زاده مدیرعامل سابق باشگاه استقلال در گفت وگویی نظر خود را درباره انتخابات پیش رو بیان کرده و معتقد است که شانس اتحاد با بهاروند برای تصاحب کرسی ریاست فدراسیون بسیار زیاد است. در ادامه این مطلب صحبت های فتحله زاده را در این گفتگو می خوانید؛

قرار بود سمت نایب رئیسی به رای گذاشته شود

متأسفانه قانون اساسی انتخاباتی را برای تعیین نواب فدراسیون پیش بینی نکرده است و با این حساب حق از قانون خارج می شود. من به شخصه آمادگی حضور در لیست برخی افراد را ندارم، هرچند نواب در دست رئیس فدراسیون است، اما بدون ثبت نام برای انتخاب رئیس فدراسیون نمی توانیم نایب رئیس شویم و برخی مردم برای این سمت در انتخابات شرکت می کنند. اگر از این شیوه انتخابات استفاده شود، وزن فدراسیون بیشتر می شود.

رزومه من قوی ترین است

من نمی خواستم به انتخابات بیایم، اما به پیشنهاد عزیزالله محمدی، رئیس سابق سازمان لیگ، نایب رئیس آن شدم. من یک رزومه خوب و یک برنامه قوی تر از دیگران دارم. چهار سال رئیس هیئت مدیره فدراسیون بودم، 10 سال با بهترین نتایج مدیرعامل باشگاه استقلال بودم و در کنفدراسیون فوتبال کنفدراسیون فوتبال کنفدراسیون فوتبال کنفدراسیون فوتبال کنفدراسیون فوتبال AFC در کمیته باشگاه های قهرمانان آسیا عضویت داشتم. زمانی که با محمدی صحبت کردم، گفتم که برنامه ای برای معاونت اجرایی ندارم و می خواهم از تمام توانم استفاده کنم تا قوانین را بر اساس استانداردهای فیفا تنظیم کنم تا ساختار و حرکت فوتبال در کشور بهبود یابد.

رای هرکس با بهاروند می رود قطعی است

بهاروند این امتیاز ویژه را دارد که مورد اعتماد بسیاری از اعضای مجمع باشد. هر نامزدی تعداد آرای مشخصی دارد و در صورت ائتلاف با بهاروند می تواند با جلب آرای خود نتیجه را به نفع خود رقم بزند.

ما از وزیر می خواهیم که رئیس جمهور را مانند گذشته انتخاب کند

فرم اتخاذ شده توسط انتخابات در فدراسیون به طور قانونی تایید شده است. باید به برنامه ها و توانایی های مردم رای داد نه دوستی ها. این وضعیت نتیجه دولت های قبلی است و نباید به همین منوال ادامه پیدا کند. با دیدن این وضعیت گاهی می خواهیم به روال گذشته برگردیم و وزیر خودش رئیس جمهور را انتخاب می کند.

اعضای مجمع را به 140 نفر افزایش می دهم!

به نظر من شهاب الدین عزیزخادم منصفانه برکنار نشد چون فرصت دفاع نداشت. این اتفاقات هم به دلیل نظرات غیر فنی و اعتماد به دوستی ها بود. یکی از مشکلات فروم که باعث شده عده ای مشارکت داشته باشند کم بودن تعداد افراد است و قطعا تمام تلاشم را می کنم تا به 130-140 نفر برسم. کسانی که سابقه خوبی در فوتبال دارند باید در مجمع عضویت داشته باشند تا فوتبالیست ها و علاقه مندان به این ورزش جای عده ای را بگیرند. با افراد فعلی فدراسیون ما در سطح اداره محله نیست. ما نمی خواهیم نتیجه گرا باشیم، افرادی را انتخاب می کنیم که فوتبال را می فهمند و روند درستی دارند.

دیدگاهتان را بنویسید