برندگان و بازندگان خرید خودرو در بورس

برندگان و بازندگان خرید خودرو در بورس

متقاضیان تارا دست سبز در صرافی نزدیک به 36 درصد کمتر از قیمت بازار پرداخت می کنند. این رقم برای خریداران مدل های نقره ای به شش درصد می رسد

عرضه محصولات ایران خودرو در بورس نشان می دهد که تقاضای خرید تحت تاثیر دو عامل است. مشکل اول مربوط به تفاوت قیمت محصولات در کارخانه و بازار است و مشکل دوم مربوط به رنگ مدل های عرضه شده در بورس است. روز سه شنبه 17 مردادماه، پژو 207 اتوماتیک که یکی از رکوردداران شکاف قیمت کارخانه به بازار است، بیشترین تقاضا را در بین محصولات ایران خوردو در بازار داشت و تقاضای آن تقریبا سه برابر تعداد تحویل بود. . از طرفی مدل های ارائه شده در رنگ سبز کمترین درخواست را دارند. بنابراین تعداد متقاضیان وزن دستی و وزن خودرو سبز کمتر از میزان عرضه بود و همین امر باعث شد که با همان قیمت پایه معامله کنند.

آمار و ارقام عرضه وزن دستی در بورس

تارا دستی در سه رنگ موجود بود. 50 دستگاه سبز کلقازی، 100 دستگاه مشکی و 100 دستگاه نقره ای. تعداد متقاضیان تره رنگ سبز دست ساز کلغازی کمتر از عرضه آن بود و از این رو این مدل ها با قیمت پایه یکسانی به فروش رسیدند. 268 میلیون تومان. البته قیمت نهایی تار سبزه دست ساز کلغازی به خریداران آن در بورس با احتساب مالیات، عوارض و پول خواب 325 میلیون تومان است که با توجه به قیمت این محصول در بازار آزاد (510 میلیون تومان) خریداران آن در بورس 185 میلیون تومان هستند، یعنی تقریباً 36 درصد کمتر از بازار آزاد پرداخت کرده اند. تعداد متقاضیان وزن دستی نقره کمی بیش از دو برابر عرضه بود و به همین دلیل حدود 47 درصد از خریداران رقمی بالاتر از قیمت پایه (268 میلیون تومان) ارائه کردند و میانگین قیمت معاملات به 393 میلیون تومان رسید. قیمت کل مدعیان نقره تارا هندی 475 میلیون تومان است که تنها شش درصد کمتر از ارزش این خودرو در بازار آزاد است. تعداد متقاضیان خرید تارا دستی مشکی کمی بیش از سه برابر عرضه بوده است و آمارها نشان می دهد که میانگین قیمت معامله این خودرو 375 میلیون تومان بوده است که 454 میلیون تومان است که حدود 10 درصد کمتر از بازار آزاد است. دست در جیب هایشان برد

207 اتوماتیک معمولی تقریباً سه برابر بیشتر گیرنده دارد. ایران خودرو 300 دستگاه پژو 207 اتوماتیک را با قیمت پایه 280 میلیون تومان روانه بازار کرد و دقیقا 897 نفر درخواست خرید کردند که از این تعداد 57 درصد رقمی بالاتر از قیمت پایه ارائه کردند و میانگین قیمت معامله 440 میلیون تومان بود. در صورت دریافت ثبت نام کنید. البته خریداران پژو 207 اتوماتیک اعم از مالیات، عوارض و مالیات باید 527 میلیون تومان انصراف دهند که با توجه به قیمت 610 میلیونی پژو 207 اتوماتیک در بازار آزاد، 13 درصد کمتر از آزاد پرداخت کردند. بازار.

آمار و ارقام عرضه سقف شیشه ای اتوماتیک 207 در بازار

پژو 207 اتوماتیک سقف شیشه ای بر خلاف مدل های معمولی در سه رنگ مختلف روانه بازار شد. زغالی سبز، نقره ای و مشکی. تعداد شرکت کنندگان در مناقصه پژو 207 اتوماتیک سقف شیشه ای سبز زغالی تقریبا دو برابر میزان عرضه بود و میانگین قیمت معامله 420 میلیون تومان و قیمت پایه آن 285 میلیون تومان ثبت شد. رقم فروش 503 میلیون تومانی پژو 207 اتوماتیک در بورس برای خریداران آن حدود 152 میلیون تومان است که تقریبا 23 درصد کمتر از بازار آزاد است. 207 دستگاه اتوماتیک نقره ای بیشتر از سبز زغالی مناقصه داشتند و 62 درصد آنها رقمی بالاتر از قیمت پایه پیشنهاد دادند، میانگین قیمت معامله 462 میلیون تومان و کل قیمت با احتساب مالیات، عوارض و مابقی به 553 میلیون تومان رسید. این رقم نشان می دهد که خریداران پژو 207 نقره ای اتوماتیک 15 درصد زیر قیمت بازار برای آن پرداخت می کنند. خریداران 207 اتوماتیک سقف شیشه ای مشکی که در نهایت باید 589 میلیون تومان برای آن بپردازند، موفق شدند این خودرو را 10 درصد زیر قیمت بازار خریداری کنند.

آمار و ارقام عرضه خودکار وزن در بورس

یک عدد قطره اتوماتیک سبز زغالی کمترین تقاضا را در روز سه شنبه در بورس داشت. در حالی که ایران خودرو 50 دستگاه از وزن سبز اتوماتیک را عرضه کرد، تنها 28 نفر برای خرید آن اقدام کردند و همین امر باعث شد تا سهم سبز اتوماتیک با همان قیمت پایه 379 میلیون تومان معامله شود. با افزودن مالیات، عوارض و پول خواب، کل قیمت را برای داوطلبان سهمیه سبز اتوماتیک به 455 میلیون تومان می رساند که 28 درصد کمتر از قیمت فعلی این خودرو در بازار آزاد است. تعداد متقاضیان تار نقره اتوماتیک 1.5 برابر تعداد پیشنهادات بوده و بنابراین میانگین قیمت معامله 68 میلیون تومان بیشتر از قیمت پایه بوده و رقم 535 میلیون تومان فروخته شده برای این محصول حدود 15 درصد کمتر از قیمت پایه بوده است. قیمت بازار برای خریداران آن عیار سیاه اتوماتیک با قیمت پایه 368 میلیون تومان وارد بازار شد و 24 درصد متقاضیان بیش از این رقم عرضه کردند و میانگین قیمت معاملاتی این محصول 455 میلیون تومان بود. رقم 545 میلیون تومان فروخته شده برای وزن اتوماتیک در بورس نشان می دهد خریداران این محصول 13 درصد کمتر از قیمت بازار آزاد پرداخت می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید