برپایی نمایشگاه تخصصی مبلمان در کرمانشاه


ساعت: 12:53
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۰۱
کد خبر: 1912866

مدیر روابط عمومی نمایشگاه بین المللی کرمانشاه اعلام کرد؛

حامد وفاپور از برپایی نمایشگاه تخصصی مبلمان در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی کرمانشاه خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حامد وفاپور در گفتگو با خبرنگار مرصاد نیوز گفت: نمایشگاه تخصصی مبلمان با حضور برترین واحدهای تولیدی صنعت مبلمان و نجاری در کرمانشاه برگزار می شود.

مدیر روابط عمومی نمایشگاه بین المللی کرمانشاه افزود: این نمایشگاه از امروز (اول آبان) تا 14 آذرماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاه های کرمانشاه واقع در انتهای پارک شهید پذیرای بازدیدکنندگان است.

وی خاطرنشان کرد: در این نمایشگاه تولیدکنندگانی از استان های کرمانشاه، تهران، همدان، اصفهان، آذربایجان شرقی و… حضور دارند.

به گفته وفاپور، در این نمایشگاه انواع مبلمان کلاسیک، راحتی، میز غذاخوری، سرویس خواب، بوفه، میز تلویزیون، لوستر و نورپردازی دکوراتیو عرضه می شود.

وی زمان بازدید از نمایشگاه را در تاریخ فوق همه روزه از ساعت 15 تا 21 اعلام کرد و ادامه داد: شرکت های تولیدی داخلی آخرین دستاوردها و توانمندی های خود را در این نمایشگاه ارائه می کنند.

وفاپور افزود: ارتقای صنعت مبلمان ایران به عنوان یک صنعت کارآفرین در راستای اهداف اقتصاد مقاومتی، آشنایی مصرف کنندگان با امکانات صنعت مبلمان و دکوراسیون کشور در راستای کاهش واردات و ایجاد بستر توسعه صادرات از جمله اهداف است. از برگزاری نمایشگاه مبلمان

همچنین نمایش خرید محصولات، پیشرفت های فنی و علمی در صنعت مبلمان و تزئینات، فراهم کردن زمینه برای انتقال تجربه و ایجاد روابط تجاری و همچنین توسعه کارآفرینی و اشتغال پایدار از دیگر اهداف نمایشگاه تخصصی مبلمان

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید