برپایی هشت ایستگاه صلواتی در شهرستان بهار برای زائران اربعین


ساعت: 13:27
تاریخ انتشار: 1301/04/29
کد خبر: 1884386

روح الله نباتی بیان کرد: هشت ایستگاه استقبال در نقاط مختلف شهرستان بهار و موکبی در شهر کربلا برای پذیرایی از زائران اربعین برپا می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از عصر همدان; روح الله نباتی فرماندار شهرستان بهار با اشاره به تشکیل ستاد اربعین در شهرستان بهار که روز جمعه با حضور ائمه جماعات، روسای دستگاه های اجرایی و کارکنان برگزار شد، گفت: هشت جایگاه اقامه نماز در شهرستان بهار دایر می شود. بخش های مختلف شهر و موکب در شهر کربلا برپا می شود و مقدمات برپایی موکب فراهم می شود. آیت الله بهاری در عراق برگزار می شود و این موکب به میزبانی زائران اربعین در شهر کربلا برگزار می شود..


نباتی تصریح کرد: برپایی ایستگاه های صلواتی برای زائران باید با نظارت ستاد اربعین و با رعایت دستورالعمل های بهداشتی باشد، مشارکت خیرین و زائران حضرت اباعبدالله الحسین(ع) نیز با نذورات خود به ستاد اربعین شهرستان کمک کردند. هر سال برای ارائه خدمات بهتر به شیفتگان حضرت اباعبدالله. در این موضوع بنشینید و جایزه را به اشتراک بگذارید.


فرماندار بهار در خصوص شیوع ویروس کرونا تاکید کرد: همراه داشتن کارت واکسیناسیون کرونا برای کارکنان ایستگاه های صلواتی الزامی است و کمیته های اعضای ستاد اربعین با استفاده از اختیارات خود و در اختیار قرار دادن امکانات لازم باید از آن استفاده کنند. کمک خیرین و شهرداران، دهیاران و کلیه دستگاه های خدماتی، امدادی و پزشکی آماده ارائه خدمات در ایام اربعین باشند..


انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید