برکت مبانی طرح تحول در هرمزگان / بسیج در همه مسائل انقلاب کار می کند + فیلم

ساعت: 11:12
تاریخ انتشار: 14/07/1400
کد خبر: 1787816

سردار سالاری با بیان اینکه بسیج در تمام مسائل انقلاب اسلامی برای نظام تلاش می کرد، گفت: اقدام قرارگاه های طرح تحول محله آثار و برکات مفیدی دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سردار سرتیپ دوم اباذر سالاری فرمانده سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی هرمز ؛ وی گفت: بسیج به عنوان نهادی پربار و به برکت مردم که از خود مردم و از دل مردم است.

سردار سالاری افزود: بسیج در همه عرصه ها و در همه عرصه ها و مسائلی که لازمه انقلاب است به ویژه در حوادث، زلزله، سیل و اغتشاشات موفق بوده است برای نظام و انقلاب تلاش کند.

وی با بیان اینکه ضبط های بسیج را از ابتدای پیدایش در کنار انقلاب به وضوح می بینیم، گفت: اوج حضور بسیج را در دوران هشت سال پاسداشت مقدس که در این دانشگاه انسانی درخشید، شاهد بودیم و الحمدلله پس از آن شاهدان در میدان ها هستیم. سازندگی، محرومیت زدایی، علم و فرهنگ.

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان گفت: امروز بسیج به عنوان یک گروه تخصصی متشکل از اساتید و مهندسین بسیجی، بسیج پزشکی و دانشجویی آماده فعالیت است و همه سازماندهی شده و اقدامات بسیار گسترده ای در سطح جامعه انجام می دهد. “

سردار سالاری گفت: خدا را شکر با روحیه و تفکری که بسیجیان دارند کمک می کنند تا بتوانند خلأهایی که در جامعه داریم را به نحوی پر کنند.

وی با تاکید بر اینکه شاهد حضور مقتدرانه بسیج در کشور هستیم، خاطرنشان کرد: در مسجد جامع بندرعباس شاهد دستاوردهای اردوهای محله ای بوده ایم که بسیار پرطرفدار است و همه مردم و نخبگان، پیشکسوتان، افراد تاثیرگذار منطقه را شامل می شود. و محله « بتوانند از ظرفیت خود برای مشکلات و مشکلات آسیب ها و مشکلات زیست محیطی استفاده کنند.

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان با بیان اینکه حضور بسیج و مردم در هر کجا که هستند می تواند خیر و برکت داشته باشد و مشکلات و مشکلات را حل کند، گفت: این کار قرارگاه تحول محله نیز طراحی شده است. این دیدگاه که تاکنون برکات و اثربخشی زیادی داشته است.

سردار سالاری همچنین با اشاره به اینکه طرح تحول محله امروز الگو است، خاطرنشان کرد: این اقدام به استان هرمزگان نیز کشیده می شود تا این کار مبارک در سراسر کشور عینیت یابد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید